Δευτέρα, Δεκεμβρίου 05, 2016

Είναι επίσημο: Ο Βαλς παραιτείται από πρωθυπουργός και θέτει υποψηφιότητα για πρόεδρος της Γαλλίας

ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ

Ο Μανουέλ Βαλς μπήκε και επίσημα στην «κούρσα» των γαλλικών προεδρικών εκλογών.

Ο πρωθυπουργός της χώρας ανακοίνωσε ότι παραιτείται από τη θέση του.... και ότι θα είναι υποψήφιος στις εκλογές του ερχόμενου Απριλίου.

«Ναι, θα είμαι υποψήφιος για την προεδρία. Εχω τη θέληση να υπηρετήσω τη χώρα μου. Θέλω να δώσω τα πάντα στη Γαλλία που μου έδωσε τόσα πολλά», δήλωσε ο Βαλς ανακοινώνοντας την υποψηφιότητά του.

«Δεν μπορώ να συνεχίσω να είμαι πρωθυπουργός, ενώ είμαι υποψήφιος», δήλωσε ακόμη ανακοινώνοντας ότι θα παραιτηθεί αύριο. Ο Βαλς αναφέρθηκε και στον Φρανσουά Ολάντ. Η απόφασή του είναι ενός πολιτικού που βάζει πάνω από όλα το κοινό καλό», δήλωσε για τον πρόεδρο της Γαλλίας ο οποίος ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι δεν θα διεκδικήσει την επανεκλογή του.

«Η υποψηφιότητά μου είναι εκείνη της συμφιλίωσης. Είναι ευθύνη μου να ενωθούμε όλοι», ανέφερε ακόμη ο Βαλς. «Δεν θέλω η Γαλλία να ξαναζήσει το τραύμα του 2002, όταν η ακροδεξιά πέρασε στον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών», τόνισε ακόμη. «Θέλω μία ανεξάρτητη Γαλλία, άκαμπτη στις αξίες της όταν αντιμετωπίζει τη Ρωσία του Πούτιν, τις ΗΠΑ του Τραμπ και την Τουρκία του Ερντογάν».



Πηγή: Είναι επίσημο: Ο Βαλς παραιτείται από πρωθυπουργός και θέτει υποψηφιότητα για πρόεδρος της Γαλλίας | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/news/305506/einai-episimo-o-vals-paraiteitai-apo-prothypoyrgos-kai-thetei-ypopsifiotita-gia-proedros#ixzz4RzMBBdjZ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου