Δευτέρα, Ιουλίου 10, 2017

«Καίει» καρδιές ο Βασάλος: Η πρώην του αποχωρεί από την ομάδα του πατέρα του




Κάτι τρέχει με τον... Βασάλο

Η Βασιλική Αγιαννοπούλου που φέρεται να είχε σχέση με τον Κωνσταντίνο Βασάλο πριν συμμετέχει στο «Survivor», αποχωρεί από την ομάδα του πατέρα του πρώην «Μαχητή», Γιάννη Βασάλου, γιατί θίχτηκε η αξιοπρέπειά της....
«Καίει» καρδιές ο Βασάλος και οι δύο γυναίκες που διεκδικούσαν τον τίτλο της «επίσημης συντρόφου» του, όσο εκείνος βρισκόταν στον Άγιο Δομίνικο, ξεσπούν μέσα από τα social media.

Πρόκειται για την Βασιλική Αγιαννοπούλου, τη γυμνάστρια και αθλήτρια του bodybuilding που φέρεται να είχε σχέση με τον «καρδιοκατακτητή» της ομάδας των «Μαχητών». Η Αγιαννοπούλου πριν ασχοληθεί με το bodybuilding εργαζόταν ως ηθοποιός. Μάλιστα είχε μόνιμο ρόλο στην καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ζωή».

Η Αγιαννοπούλου στο «Καλημέρα Ζωή»


Η άλλη γυναίκα που παρουσιάζοταν ως η σύντροφος του Βασάλου, ήταν η Κύπρια γυμνάστρια και επίσης αθλήτρια του bodybuilding, Μαρί Ρόουζ Ταρκμανιάν.

Κανείς δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει τι συμβαίνει στην προσωπική ζωή του γοητευτικού παίκτη. Όταν πια εκείνος αποχώρησε στον προημιτελικό του «Survivor», σε μία συνέντευξη που παραχώρησε στο «Πανόραμα Survivor», ξεκαθάρισε ότι είναι μόνος. Με λίγα λόγια, «άδειασε» τις δύο γυναίκες που τσακώνονταν δημόσια για χάρη του.

Ο Βασάλος με τη Βασιλική Αγιαννοπούλου



Το πρώτο ξέσπασμα της πρώην του «Μαχητή»Η πρώτη αντίδραση ήρθε από τη φερόμενη πρώην σύντροφό, Βασιλική Αγιαννοπούλου. Μέσα από την προσωπική της σελίδα στο Facebook, ξέσπασε κατά του Βασάλου. Άφησε να εννοηθεί ότι ο Βασάλος τη χώρισε - μέσα από την τηλεόραση και τη συνέντευξη του στην Ελεονώρα Μελέτη- και δεν μπορούσε να του συγχωρέσει ότι την έβαλε στην ίδια «μοίρα» με τη Μαρί Ρόουζ Ταρκμανιάν. Μάλιστα τόνισε ότι ενώ τον είχε «θεό και θρησκεία της», όπως έγραψε χαρακτηριστικά, για ενάμισή χρόνο, με τη συμπεριφορά του, κατάφερε να την κάνει να τον «σιχαθεί».
Τρυφερές στιγμές του Βασάλου και της Βασιλικής




Η Μαρί Ρόουζ, μετά από μία συνέντευξη στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη, στην οποία διατεινόταν ότι ο Βασάλος της «έδωσε δικαιώματα» για να θεωρήσει ότι έχουν σχέση, πέρασε σε μία ασύλληπτη κίνηση. Δημοσιεύσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, τις ιδιωτικές συνομιλίες τους.


Το νέο μήνυμα της πρώην του ΒασάλουΑλλά η Βασιλική Αγιαννοπούλου, δεν είχε πει ακόμα την τελευταία της λέξη. Με νέα ανάρτησή της στα social media, αποκαλύπτει ότι αποχωρεί από την ομάδα του πατέρα του Βασάλου και προπονητή bodybuilding, επειδή θίχτηκε η αξιοπρέπειά της. Τόνισε δε, ότι τον ενημέρωσε μέσω μηνυμάτων και ότι αποχωρεί ως μία «κυρία». Το νέο μήνυμα της πρώην του Βασάλου, δημοσιεύτηκε στο «You Weekly».



«Ο Γιάννης Βασαλος ηταν ο ανθρωπος που με ανακάλυψε ηταν ο ανθρωπος που με εκανε να κανω το bodybuilding τη μεγαλη μου λατρεία να ακολουθήσω το δρόμο του πρωταθλητισμού κ στη πορεία να παρω κ διακρίσεις !!!!!!

Ειναι ο Μέντορας μου ηταν ειναι κ θα ειναι ένας πολυ συμαντικος ανθρωπος για τη ζωη μου κ αυτο δεν θα αλλαξει οτι κ να γινει !!!

Τον ευχαριστω απο καρδιάς για όσα εκανε για μενα όσα με δίδαξε ..
Ήμουν κυρία διπλα του τίμησα το ονομα του κ τη φήμη του σαν προπονητή δούλεψα σαν σκυλί ,δούλεψα σκληρά κ τα κατάφερα ώστε να μην εχει ποτε κανεις να πει κατι αρνητικό για την αθλήτρια του Βασαλου .

Η σχεση μου μαζι του ηταν παντα σχεση πατέρα κόρης παντα φίλης κ φίλου μα πάνω απο ολα προπονητή κ μαθήτριας !!!! Ολα αυτα θα ναι παντα στην καρδιά μου κ τα απομονώνω απο οτιδήποτε αλλο η ηθική μου ομως η αξιοπρέπεια μου κ η υπόσταση μου σαν γυναίκα κ σαν αθλήτρια δεν μου επιτρέπουν να παραμείνω στην όμαδα του κ κάτω απο τις προπονητικές του οδηγίες

Αποχωρώ Κυρία κ του ευχομαι να τον εχει παντα ο θεός καλα !

Ο Γιάννης εχει ενημερωθεί απο μενα την ιδια με γραπτά μηνύματα για την αποχώρηση μου μιας κ ειμαι στο εξωτερικό διακοπές , κ δεν μπόρεσα να του μιλήσω στο τηλέφωνο !
Δεν θα μάθανε ποτε απο κανάλια η site για την απόφαση μου αλλα μονο απο μενα την ιδια !! Πρώτα σε ιδιωτικό επίπεδο εμενα με λενε Βασιλική Αγιαννοπουλου αν καταλάβατε τι θελω να πω !!!

Την καλησπέρα μου !!!»





Party animal ο Βασάλος


Όσο οι δύο γυναίκες, ξεσπούν, ο Βασάλος «το έχει ρίξει έξω». Μάλιστα, ποζάρει στο Instagram με αιθέριες υπάρξεις όπως είναι η πρώην συμπαίκτρια του, Ειρήνη Κολιδά ή η αισθησιακή χορεύτρια, Αναστασία Γιουσέφ.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου