Παρασκευή, Δεκεμβρίου 15, 2017

«Θα παντρευόμασταν αλλά “έφυγε” ξαφνικά -Το νυφικό είναι ακόμα στην ντουλάπα μου» (Photo)





Οι προετοιμασίες για τον γάμο τους είχαν ξεκινήσει και οι δυο τους έκαναν όνειρα για μια κοινή ζωή. Ωστόσο, η μοίρα είχε άλλα σχέδια και όλα ανατράπηκαν σε μια στιγμή. Πρόκειται για μια προσωπική τραγωδία που έχει αφήσει νωπά τα σημάδια της ακόμα και σήμερα... που έχουν περάσει, πια, χρόνια.

Ο λόγος για τη Μιμή Ντενίση που μίλησε με συγκίνηση για αυτήν την τραγική στιγμή της ζωής της όταν ο Αντώνης Τρίτσης με τον οποίο είχε αποφασίσει να ζήσει το υπόλοιπο της ζωής της «έφυγε» ξαφνικά, σκορπίζοντας γύρω του το σκοτάδι…

Έζησες κι εσύ µια προσωπική τραγωδία όταν χάθηκε ο Αντώνης Τρίτσης τον οποίο θα παντρευόσουν.

Ναι, όντως, έζησα µια προσωπική τραγωδία από την οποία επέζησα κάνοντας θέατρο. Αν δεν είχα το θέατρο, δεν ξέρω τι θα µου είχε συµβεί.

Ηταν ο µεγαλύτερος έρωτας της ζωής σου;

Μέχρι τώρα, ναι...

Ετσι που το λες, αφήνεις να εννοηθεί πως είσαι ανοιχτή σε έναν καινούργιο µεγάλο έρωτα.

Μόνο σε έναν µεγάλο έρωτα πια...

Εχεις κυνηγήσει ποτέ άντρα;

Ποτέ! Ηθελα πάντα να µε κυνηγούν και να µε διεκδικούν... Είµαι «αντράκι» στη δουλειά, αλλά στην προσωπική µου ζωή είµαι πολλή γυναίκα. ∆εν µου αρέσει η εικόνα µιας γυναίκας που βάζει στόχο κάποιον και τον κυνηγάει... Οχι ότι δεν έχω βάλει στον νου µου κάποιους άντρες που ήθελα. ∆εν τους κυνήγησα, όµως. Τους έδειξα ενδιαφέρον και τους άφησα να µε κυνηγήσουν αυτοί.

Ο Τρίτσης ήταν στους στόχους σου;

Τον θαύµαζα πολύ. Ηταν ένας σπουδαίος πολιτικός άνδρας που «σάρωνε» στη Βουλή και που από την άλλη έπαιζε κιθάρα µε τους φοιτητές... Με γοήτευε, αλλά, όχι, δεν τον κυνήγησα. Εκείνος αποφάσισε να είµαστε µαζί. Ηρθε στο «Αµεντέους» που παίζαµε µε τον τότε σύζυγό µου Γιάννη Φέρτη και, όταν έφτασε στο καµαρίνι, µου είπε: «Είστε πολύ γοητευτική και στη σκηνή και στη ζωή». Κατάλαβα, λοιπόν, πως του άρεσα, το είδα στα µάτια του. Μετά πέρασε καιρός, συναντιόµασταν στο Ηρώδειο και αλλού, αλλά ήµουν παντρεµένη. Οταν έµαθε πως χώρισα, εκδηλώθηκε. Ηρθε και έµεινε. Μέχρι το τέλος. Θα παντρευόµασταν, είχαν βγει άδειες, είχε φτιάξει το νυφικό µου η Σήλια Κριθαριώτη και «έφυγε» ξαφνικά από ανεύρυσµα...

Το έχεις κρατήσει αυτό το νυφικό;

Ναι, είναι στην ντουλάπα µου. Εµεινε εκεί κρεµασµένο... Ηταν τραγικό αυτό που έζησα. Γι’ αυτό και όταν µε ρωτούν πώς είσαι τόσο cool στην επιτυχία ή σε πυρά κ.λπ., τους απαντώ πως όταν έχεις ζήσει µια τόσο δυνατή απώλεια βλέπεις τα πράγµατα στην αληθινή τους διάσταση. Μπορεί σε µια στιγµή να χαθείς. Ας είµαστε ψύχραιµοι, ας απολαµβάνουµε όσα ζούµε κι ας µην πανικοβαλλόµαστε µε πράγµατα που µπορούµε να διαχειριστούµε. Να αγαπάµε, να βοηθάµε, να προσφέρουµε και να προχωράµε µπροστά µε δύναµη.



Πηγή: Real

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου