Τετάρτη, Μαρτίου 21, 2018

Ελένη Φουρέιρα: Αποκαλύπτει για πρώτη φορά το αλβανικό της ονοματεπώνυμο


«Το όνομα με το οποίο γεννήθηκα είναι Εντέλα Φουρεϊράι - Το επίθετο μου είναι στην ουσία ρίζα
από πού προέρχεται το επίθετο μου γιατί στην Αλβανία οποιοδήποτε επίθετο παίρνει ένα ″ι″», αποκαλύπτει η τραγουδίστρια Καλεσμένη στην εκπομπή Τετ- Α- Τετ και στον Τάσο Τρύφωνος ήταν η Ελένη Φουρέιρα, την Κυριακή 18 Μαρτίου. Η τραγουδίστρια αναφέρθηκε, ξανά, στην καταγωγή της και αποκάλυψε για πρώτη φορά το πραγματικό της ονοματεπώνυμο. Ο δημοσιογράφος τη ρώτησε ευθέως πότε υιοθέτησες το όνομα Ελένη με την τραγουδίστρια να απαντά: «Είναι το βαφτιστικό μου όνομα στην Ελλάδα. Το όνομα με το οποίο γεννήθηκα είναι Εντέλα Φουρεϊράι. Το επίθετο μου είναι στην ουσία ρίζα από πού προέρχεται το επίθετο μου γιατί στην Αλβανία οποιοδήποτε επίθετο παίρνει ένα ″ι″». Στην συνέχεια, η τραγουδίστρια μίλησε για το λόγο που έκρυβε την καταγωγή της. «Όταν είσαι μικρός και είσαι μόνος σου και προσπαθείς μόνος σου… αποφασίσαμε με τους ανθρώπους μου να μην το πούμε μήπως και ο κόσμος δει και γνωρίσει την Ελένη Φουρέιρα και την αγαπήσει γι’ αυτό που είναι και γι’ αυτό που κάνει», ενώ συνέχισε «Εάν με ρωτήσεις τώρα, ναι ήταν λάθος αλλά αν γύρναγα τον χρόνο πίσω δεν ξέρω αν θα έκανα κάτι διαφορετικό». Η Ελένη Φουρέιρα αναφέρθηκε τέλος στα δύσκολα παιδικά χρόνια που βίωσε η ίδια και η οικογένειά της ως μετανάστες. «Έχουμε στερηθεί πολλά πράγματα, έχουμε πάρει πάρα πολλές φορές πράγματα απ’ τα σκουπίδια, όπως έπιπλα», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου