Πέμπτη, Μαΐου 24, 2018

Απολογείται σήμερα ο συζυγοκτόνος των Τρικάλων: Την είχα προειδοποιήσει αρκετές φορές




Ο δράστης ζήτησε και πήρε 48ωρη προθεσμία για να απολογηθεί
«Τη ζήλευα και την είχα προειδοποιήσει πολλές φορές», δήλωσε ο 52χρονος
Προκαλεί ο πατέρας του δράστη: Ο γιος μου δεν εγκλημάτησε...

Σήμερα, Πέμπτη απολογείται ο 52χρονος συζυγοκτόνος, ο οποίος την περασμένη Δευτέρα έσφαξε την 44χρονη σύζυγό του Βάια Γκανιά, με επτά μαχαιριές στον λαιμό και στην κοιλιά.

Ο 52χρονος προσήχθη μετά το φονικό στον εισαγγελέα Τρικάλων όπου ζήτησε και πήρε 48ωρη προθεσμία για να απολογηθεί.

Στο μεταξύ η Εισαγγελία Τρικάλων όρισε κοινωνική λειτουργό για τα δυο ανήλικα παιδιά της οικογένειας στο Μεγαλοχώρι, ηλικίας 14 ετών το κορίτσι και 3 ετών το αγόρι.

Η κοινωνική λειτουργός καλείται να ερευνήσει το οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον και να καταλήξει σε σαφή συμπεράσματα και προτάσεις για το που πρέπει να μείνουν τα δυο ανήλικα παιδιά της οικογένειας τα οποία από την ημέρα του φονικού μένουν με την μεγαλύτερη αδερφή τους.

«Τη σκότωσα επειδή ζήλευα»

Σύμφωνα με πληροφορίες μετά το συμβάν ο δράστης πήρε το αυτοκίνητο και έφυγε ειδοποιώντας την Αστυνομία για την πράξη του. Τον συνέλαβαν κοντά στο γήπεδο του χωριού.

«Ζήλευα τη γυναίκα μου. Την είχα προειδοποιήσει αρκετές φορές ότι θα τη σκοτώσω. Μετάνιωσα γι’ αυτό που έκανα μόνο για τα παιδιά μου. Με προβληματίζει τι γνώμη θα σχηματίσουν τα παιδιά μου για εμένα. Ήξερα ότι ήταν στο διπλανό δωμάτιο τα παιδιά αλλά δεν ξέρω εάν αντιλήφθηκαν την πράξη μου», φέρεται να είπε στις Αρχές και συνέχισε λέγοντας: «Με μείωσε ως άτομο και ως οικογενειάρχη. Θόλωσα. Σκοτείνιασα. Δεν κατάλαβα τίποτα…Χάθηκα».

Προκλητικός ο πατέρας του δράστη: Ο γιος μου δεν εγκλημάτησε

Ο ηλικιωμένος πατέρας του δράστη, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Epsilon και την εκπομπή “Tatiana Live”, είπε πως ο γιος του είναι μετανιωμένος για ό,τι έγινε και πως όλα τα έκανε εν βρασμώ ψυχής.

«Ο γιος μου δεν εγκλημάτησε. Του είπε άσχημες κουβέντες (το θύμα) και επάνω στη θολούρα έκανε αυτό που έκανε χωρίς να το θέλει. Δεν είναι εγκληματίας ο γιος μου», τόνισε.

Όπως εξήγησε, γνώριζε πως η άτυχη γυναίκα ήθελε να χωρίσει από τον σύζυγό της. Εκείνος όμως όχι: «Όποιος άντρας και να ήταν όταν η γυναίκα σου πει κάτι άσχημο… Θόλωσε το μυαλό του και έκανε αυτό που έκανε… Είναι σε άσχημη κατάσταση. Ακόμη την αγαπάει. Πήγα χθες και τον είδα. Μου είπε: θόλωσε το μυαλό μου, δεν ήξερα τι έκανα».




Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/ellada/apologeitai-simera-o-syzygoktonos-ton-trikalon-tin-eicha-proeidopoiisei-arketes-fores-epimenei/#ixzz5GOxxuGz5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου