Τρίτη, Σεπτεμβρίου 18, 2018

Τα διλήμματα των ΑΝΕΛ...

 
...και η ακτινογραφία της ΚΟ...

Ενώπιον δύσκολων αποφάσεων που θα αναταράξουν το εσωτερικό τόσο της Κοινοβουλευτικής τους Ομάδας όσο και συνολικά του...
κόμματος βρίσκονται οι ΑΝΕΛ.

Οι χθεσινές δηλώσεις του Πάνου Καμμένου πως θα ρίξει την κυβέρνηση με αφορμή την συμφωνία των Πρεσπών δημιουργούν ερωτηματικά για την πλειοψηφία στη Βουλή και το μέλλον της συμφωνίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, το κόμμα του κ. Καμμένου λαμβάνει αντικρουόμενα μηνύματα για τη στάση του, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τις δημοσκοπήσεις. Πρόσωπα που έχουν γνώση των όσων συμβαίνουν στο κόμμα λένε πως οι ΑΝΕΛ δημοσκοπικά εμφανίζουν μεγάλες αποκλίσεις από το 2,6% ως και το ισχνό 0,2%.

Στην κοινοβουλευτική ομάδα πάντως τα πράγματα φαίνεται να είναι συγκεχυμένα: Ο αριθμός των μελών της ΚΟ που ελέγχει ο ίδιος ο κ. Καμμένος και τα οποία είναι αποφασισμένα να τον ακολουθήσουν σε μια ενδεχόμενη ηρωική έξοδο δεν είναι δεδομένος. Ο Κ. Κατσίκης για παράδειγμα έχει δηλώσει πολλές φορές στο παρελθόν και δημόσια πως δεν πρόκειται στηρίξει τη συμφωνία, ενώ σε ιδιωτικές του συνομιλίες ξεκαθαρίζει πως δεν θα «προδώσει» το κόμμα του. Μάλιστα, σε σημερινή του συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό «X FM 94», ο κ. Κατσίκης δήλωσε πως είναι ειλημμένη κομματική απόφαση να πέσει η κυβέρνηση, σημειώνοντας «δεν θα επιτρέψουμε να μπει στη Βουλή (σ.σ. η συμφωνία) και να κυρωθεί γιατί εμείς θα ρίξουμε την κυβέρνηση και θα το αποτρέψουμε». Αντίστοιχα και η κ. Κόλλια Τσαρουχά που για λόγους εντοπιότητας (εκλέγεται στις Σέρρες) θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως δεν αντέχει την συμφωνία.

Στον αντίποδα όμως, υπάρχουν πρόσωπα με κυρίαρχο αυτό του Θανάση Παπαχριστόπουλου που ουσιαστικά έχουν κόψει τις επαφές με το κόμμα τους και δεν είναι καθόλου διατεθειμένα να ακολουθήσουν τις επιλογές της ηγεσίας. Θα μπορούσε να πει δηλαδή κανείς με βεβαιότητα- ειδικά για τον βουλευτή της Β’ Αθηνών- πως ουσιαστικά έχει πάρει ήδη το δικό του μονοπάτι. Αντίστοιχα, ο Κ. Ζουράρις ενώ θεωρείται από τους πιο ακραιφνείς Μακεδονομάχους δεν επιθυμεί σε καμία περίπτωση να ρίξει την κυβέρνηση με τη στάση του.

Σε κάθε περίπτωση ερωτήματα προκύπτουν για την κ. Κουντουρά και τον κ. Κόκκαλη που από την πρώτη μέρα της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ βρίσκονται σε υπουργικό θώκο. Για την κ. Κουντουρά ειδικά που δεν έχει κακές σχέσεις με τους συναδέλφους της στον ΣΥΡΙΖΑ μια ενδεχόμενη καταψήφιση στη Βουλή θα προκαλούσε τουλάχιστον ερωτήματα.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως ερωτήματα προκύπτουν και για τους εξωκοινοβουλευτικούς προερχόμενους από τους ΑΝΕΛ υπουργούς, όπως των κ.κ. Κουίκ και Μαυραγάνη.

Παπαχριστόπουλος: Έχω άλλη άποψη στο Σκοπιανό από τον Καμμένο
Τη διαφοροποίησή του από τους ΑΝΕΛ για τη Συμφωνία των Πρεσπών εξέφρασε μέσω του Realfm 97,8 o κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος Θανάσης Παπαχριστόπουλος.

«Σέβομαι τον πρόεδρό μου, τον αγαπάω πολύ, έχει συγκρουστεί μετωπικά με τη διαπλοκή αλλά εδώ έχω διαφοροποιήσει τη στάση μου. Έχω διαφοροποιηθεί, το έχω πει ευθέως. Η Συμφωνία των Πρεσπών έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια, κακώς καθυστερεί. Σέβομαι την αντίθετη άποψη, δεν τη συμμερίζομαι όμως», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαχριστόπουλος.

«Δεν έχω μάθει να υποκρίνομαι. Δεν έχω αλλάξει γνώμη και είμαι σταθερός από την πρώτη ως την τελευταία στιγμή. Ευθέως έχω πει, χωρίς να οξύνω το κλίμα. Με τον Πάνο Καμμένο έχω πολύ καλή σχέση, με τίμησε γιατί με έκανε και γραμματέα της κοινοβουλευτικής ομάδας και κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο. Για μένα ήταν μία ονειρική εμπειρία, ανείπωτη, με έχει γεμίσει χαρά, αλλά εδώ (σ.σ. Σκοπιανό) έχω μια άλλη άποψη», πρόσθεσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος των ΑΝΕΛ...

newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου