Δευτέρα, Μαΐου 25, 2020

Η Ασημίνα Ουστάλλι στο “Μαζί σου” – Η απώλεια της μητέρας της, ο ρατσισμός και το #MasterChefgr ΒΙΝΤΕΟ





Δείτε όλα όσα είπε η Ασημίνα Ουστάλλι στην εκπομπή “Μαζί σου”.

Στην εκπομπή “Μαζί σου” έδωσε συνέντευξη η Ασημίνα Ουστάλλι, την οποία όλοι γνωρίσαμε πέρυσι μέσα από τη συμμετοχή της στο MasterChef. Η Ασημίνα μίλησε, μεταξύ άλλων, για τα ρατσιστικά σχόλια που έχει ακούσει για την καταγωγή της, για την απώλεια της μητέρας της, ενώ τόνισε πως βλέπει για νικητή του MasterChef τον Σταύρο Βαρθαλίτη.

«Είχα φοβηθεί με όλο αυτό με τον κορονοϊό γιατί δουλεύω και στην εστίαση και έχουν κλείσει τα καταστήματα και είναι τα τελευταία που θα ανοίξουν. Ακόμα φοβάμαι γιατί δεν ξέρω, θα έχουμε κόσμο, δεν θα έχουμε; Επίσης είναι πολύ δύσκολο γιατί έχεις και εργαζόμενους που δουλεύουν και δεν ξέρεις αν θα δουλέψουν όλοι, αν θα απολυθούν.

Εννοείται ότι φοβήθηκα για την υγεία μου, αλλά περισσότερο για τους γονείς μου. Πιστεύω ότι θα περάσει γρήγορα. Στην περίοδο της καραντίνας έκανα πολύ γυμναστική, μαγείρευα και ειδικά καινούργια πιάτα που θέλουμε να βάλουμε στο μαγαζί, έβγαζα μενού για το κανάλι μου στο youtube, μενού για ένα άλλο πρότζεκτ που σκέφτομαι να κάνω και γενικά διάβασμα.


Είμαι καλά, είμαι χαρούμενη! Είμαι με έναν άνθρωπο που γενικά δεν θέλω να το δείχνω παραέξω, δεν μου αρέσει, θέλω να το κρατήσω για μένα. Στην καραντίνα περάσαμε αρκετό διάστημα μαζί.


Μια φορά σε ένα μαγαζί που δούλευα άκουσα από μια συνάδελφό μου να λέει “να το αλβανάκι που πιστεύει ότι είναι και όμορφη και θα μας πάρει τη δουλειά”. Γενικά δεν έχω βιώσει ρατσισμό, αντιθέτως με είχαν αγκαλιάσει και εμένα και τους γονείς μου πάρα πολλοί άνθρωποι από την αρχή.





Το γεγονός ότι έχασα τη μητέρα μου σε μικρή ηλικία με στεναχωρεί πολύ. Έχω μνήμες αν και ήμουν δύο χρονών όταν την έχασα. Εγώ μεγάλωσα με τη δεύτερη σύζυγο του μπαμπά μου και πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος άνθρωπος που έχω γνωρίσει στη ζωή μου. Τη φωνάζω “μαμά” αν και δεν είναι η κανονική μου μητέρα.

Πιστεύω ότι φετινός νικητής στο MasterChef θα είναι ο Σταύρος Βαρθαλίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου