Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 25, 2020

Οργισμένη η Δήμητρα Αλεξανδράκη για το ροζ βίντεο στο «Ευτυχείτε» BINTEO





"Κάποιοι κακεντρεχείς για τους δικούς τους λόγους προσπαθούν να κάνουν κακό" ανέφερε η Δήμητρα Αλεξανδράκη

Αναστατωμένη είναι τις τελευταίες ημέρες η Δήμητρα Αλεξανδράκη καθώς κάποιοι προσπαθούν να τη συνδέσουν με ροζ βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο. Η ίδια χθες ήταν καταπέλτης μέσω του λογαριασμού της στο Instagram ενώ σήμερα βγήκε σε σύνδεση στην εκπομπή Ευτυχείτε, μιλώντας για το θέμα.


Η Δήμητρα Αλεξανδράκη τόνισε σε έντονο ύφος: «Λοιπόν στο εξωτερικό για δουλειά κι αντί να ασχολούμαι με τη δουλειά μου, κάθομαι κι ασχολούμαι με πετάματα αυτής της κοινωνίας που ζούνε ανάμεσά μας γιατί αυτοί άνθρωποι δεν είναι και φαίνεται ότι δεν τους έχουν μεγαλώσει άνθρωποι.»

«Πριν δυο ημέρες με παίρνει ένας φίλος μου και μου λέει θέλω να σου πω κάτι αλλά δεν θέλω να στενοχωρηθείς. Το έχουμε δει το βίντεο, δεν είσαι εσύ. Κυκλοφορεί ένα βίντεο σε ομαδικές και μας το έστειλαν και λένε ότι είσαι μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Του λέω τι μου λες τώρα ρε άνθρωπε, είσαι με τα καλά σου; Δεν είναι πλάκα; Γιατί είμαι εκτός και μην μου σπαταλάς τον χρόνο για χαβαλέ. Μου στέλνουν το βίντεο και τους λέω που μοιάζω; Ποιος είπε ότι μοιάζω; Δεν υπάρχει ομοιότητα, με ξέρετε από 18 χρονών που εκτίθεμαι στα media. Η κοπέλα φαίνεται ότι δεν είμαι εγώ. Απλά κάποιοι κακεντρεχείς για τους δικούς τους λόγους προσπαθούν να κάνουν κακό.»





Για τον θα κινηθεί νομικά είπε: «Δυστυχώς η νομοθεσία μας δεν προβλέπει κάτι για όλα αυτά. Πας εκεί σου λένε κάνε μια μήνυση κι αυτό θα μείνει μια ζωή ανοιχτό. Άρα πως θα τιμωρηθούν αυτοί ο άνθρωποι; Ευχαριστώ όλον αυτόν τον κόσμο που μου έστειλε χιλιάδες μηνύματα, με στήριξε κι ήταν καταπέλτης για 2-3 άτομα τα οποία τα ανέβασα. Δεν πρόκειται να τα παρατήσω.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου