Δευτέρα, Νοεμβρίου 23, 2020

«Big Brother»: Η Ραϊσα Κόντι έκανε πάρτι εν καιρώ κορονοϊού – Ξέσπασε η Ραΐσα: Δεν είμαι αναίσθητη για να βάλω σε κίνδυνο….




Το ξέσπασμα της Καινούργιου βλέποντας τα πλάνα
Σάλος με τα βίντεο στα social media


Η Ραϊσα Κόντι αποχώρησε από το σπίτι του «Big Brother» την Παρασκευή.

Η πρώην παίκτρια με την Αφροδίτη Γεροκωνσταντή και άλλους φίλους της έκαναν πάρτι εν καιρώ καραντίνας για τα γενέθλιά της.

Οι εικόνες από ποστ που έκαναν στα social media προκάλεσαν σχόλια καθώς δεν τηρούσαν τα μέτρα προστασίας για τον κορονοϊό. Η Κατερίνα Καινούργιου βλέποντας στην εκπομπή της πλάνα από το πάρτι έγινε έξω φρενών.



Ξέσπασε η Ραΐσα μετά τα σχόλια περί κορονο-πάρτι: Δεν είμαι αναίσθητη για να βάλω σε κίνδυνο….




«Είναι άσχημο που βγάζουν κακία χωρίς να ξέρουν πράγματα. Δεν θα πήγαινα να κάνω πάρτι. Δεν ήταν καθόλου πάρτι»


Η Ραΐσα Κόντι, μετά το σάλο που ξέσπασε με τα βίντεο στα social media με το κορονο-πάρτι της πήρε θέση και ξεκαθάρισε τα πράγματα.

Η πρώην παίκτρια του «Big Brother» βγήκε μέσω skype στην εκπομπή «love it» και μίλησε για όλα.

«Για να μάθουν όλοι όσοι ενδιαφέρονται εγώ δεν έχω γενέθλια. Έχω γενέθλια 2 Ιουλίου και είναι Καρκίνος με Λέοντα. Όταν βγήκα από το Big Brother δεν είχα κανένα άνθρωπο στην Αθήνα, είχα μόνο την Αφροδίτη, που με αγκάλιασε και με κάλεσε σπίτι της. Η Αφροδίτη κάνει καραντίνα με τον κολλητό της, τον Μάνο, που αυτός μου έφτιαξε και το μαλλί και εκείνη την ημέρα είχε γενέθλια. Ήρθαν τρία άτομα στο σπίτι που ήταν γείτονες να του ευχηθούν και να κόψουν μια τούρτα. Δεν έγινε κανένα πάρτι και είναι απαράδεκτο που κάθονται και ασχολούνται με αυτά τα πράγματα», είπε.

Όταν δημοσιογράφος της εκπομπής σχολίασε πως τα άτομα είναι περισσότερα από όσα επιτρέπεται λόγω κορονοϊού η Ραϊσα απάντησε: Όταν η δημοσιογράφος όμως της απάντησε ότι: «Όλα τα άτομα που βλέπετε είναι covid free, έχουν κάνει όλοι τεστ. Η Αφροδίτη προσέχει πάρα πολύ γιατί η μητέρα της είναι σε ευπαθείς ομάδες. Κι εγώ προσέχω πάρα πολύ. Δεν είμαι αναίσθητη για να βάλω σε κίνδυνο τον εαυτό μου και της μάνας μου. Είναι άσχημο που βγάζουν κακία χωρίς να ξέρουν πράγματα. Δεν θα πήγαινα να κάνω πάρτι. Δεν ήταν καθόλου πάρτι».








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου