Δευτέρα, Νοεμβρίου 23, 2020

«Είμαι σε ηλικία που οι ορμόνες κάνουν πάρτι...» - Ξέσπασε σε λυγμούς η Πόπη Τσαπανίδου σε LIVE μετάδοση (ΒΙΝΤΕΟ)





Δειτε το ΒΙΝΤΕΟ


Αντιμέτωπη με μία έκπληξη ήρθε σήμερα η Πόπη Τσαπανίδου ως καλεσμένη της Φαίης Σκορδά στον ΑΝΤ1.

"Το Πρωινό" έδειξε ένα βίντεο από τα πρώτα επαγγελματικά βήματα της δημοσιογράφου. Συγκεκριμένα, ο Τέρενς Κουίκ, παρουσιαστής του δελτίου ειδήσεων, εκθείασε τη νεαρή τότε ρεπόρτερ, με την Πόπη Τσαπανίδου να ενθουσιάζεται από τα καλά λόγια και να μην μπορεί να κρύψει τη χαρά της.


Μόλις είδε το σχετικό απόσπασμα, η παρουσιάστρια συγκινήθηκε τόσο που δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της.



"Δεν μπορώ, θα βάλω τα κλάματα τώρα. Προσέξτε, εξομολόγηση. Γιατί κλαίω; Πρώτον, γιατί είμαι σε ηλικία που οι ορμόνες κάνουν πάρτι. Αυτή είναι μια δικαιολογία. Άρα έχω όλο το ελεύθερο να κλάψω όσο γουστάρω. Δεύτερον, κλαίω διότι με πήγε σε χρόνια που ξεκινούσα στην τηλεόραση και είχα να μεγαλώσω τρία παιδιά, που τότε ήταν μηνών, που έπρεπε να κάνω καριέρα για να μπορέσω να τα μεγαλώσω τα παιδιά. Γι’ αυτό κλαίω τώρα. Και σε μια ηλικία που το να πας παραπάνω στη δουλειά είναι απίστευτα δύσκολο. Είσαι παιδί. Πρέπει να αποδείξεις ότι μπορείς" είπε η Πόπη Τσαπανίδου η οποία έχασε τον σύζυγό της όταν ήταν έγκυος.

"Βαθιά ανάσα και συγγνώμη στους τηλεθεατές. Μην κάνεις κανένα ζουμ στο δάκρυ, σε έχω φάει!" πρόσθεσε χαριτολογώντας.



"Πόσο είχα ντραπεί με αυτό το βίντεο"



"Όταν λοιπόν, είχε παίξει αυτό το βίντεο, μετά από λίγο καιρό είχε κυκλοφορήσει σε μια εκπομπή. Το πόσο είχα ντραπεί παιδιά! Ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί!" εξομολογήθηκε η κα. Τσαπανίδου.

"Είναι η πρώτη φορά που το βλέπω μετά από 30 χρόνια. Επί δεκάδες χρόνια ήθελα να ανοίξει η γη και να καταπιεί όποιον μιλάει γι’ αυτό το βίντεο. Το θεωρούσα μεγάλη μου ντροπή. Και μου το στέλνει η κόρη μου πριν από λίγες μέρες. Δεν το είδα ποτέ. Της είπα γιατί μου στέλνεις; δεν ντρέπεσαι;" ανέφερε.

"Τώρα που το είδα σκέφτομαι ότι με τον ίδιο τρόπο θα αντιδρούσα και σήμερα που είμαι 53 χρονών και τα έχω ζήσει όλα. Χαίρομαι τόσο πολύ και τόσο παιδικά τα πάντα μέχρι και σήμερα" σημείωσε η γνωστή δημοσιογράφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου