Σάββατο, Δεκεμβρίου 05, 2020

Η ελπίδα, τα πρωτόκολλα και ο Covid19


 

Του Γιώργου Μακρή

Ελπίζω να μην κολλήσω covid και γι αυτό παίρνω όλα τα μέτρα και ακολουθώ όλα τα πρωτόκολλα που μας έχουν πεί…ελπίζω και εσείς να κάνετε το ίδιο…

Όμως…

αν έχω ανυπόφορο πόνο στο στήθος και υποπτεύομαι πως κάτι πάει στραβά θα πάρω τον οικογενειακό γιατρό,
θα του πώ οτι υποπτεύομαι πως έχω covid, θα μου πει να μην πάω καθώς σύμφωνα με τα πρωτόκολλα αν κολλήσει αυτός η κάποιος πελάτης του θα πάμε όλοι φυλακή…

οπότε πρέπει να κλείσω ραντεβού να πάω στα ιατρεία του ΕΦΚΑ…
αλλά δεν θα με δεχτούν γιατί αν τους πω ότι υποπτεύομαι πως έχω covid θα μου πουν σύμφωνα με τα πρωτόκολλα πως δεν έχουν αρμοδιότητα…

για ιδιωτικό δεν το συζητάμε καν… δεν απαντάνε στο τηλέφωνο! πρωτόκολλο και εκεί…

οπότε αναγκαστικά θα πάω στα εξωτερικά ιατρεία νοσοκομείου για covid… … … ακολουθώντας τα πρωτόκολλα κατά γράμμα…
• και εκεί θα ελπίζω να μην πουντιάσω που περιμένουμε στο πεζοδρόμιο έξω από τα επείγοντα, μαζί με άλλους 50…ακολουθώντας τα πρωτόκολλα…ο καθένας με τον πόνο του…
• και θα ελπίσω να μην κάνει λάθος το rapid test και βγάλει άλλα αντ’ άλλων!
• θα ελπίζω να μην βρεθεί στις εξετάσεις το οξυγόνο στο αίμα μου χαμηλά…
• και θα ελπίζω να μην αποφασίσουν να με εισάγουν σε κλινική covid… ακολουθώντας τα πρωτόκολλα…
• και στην κλινική θα ελπίζω να μην έχουν υψηλό ιικό φορτίο οι “γείτονες” και αρχίσω να γίνομαι χειρότερα…
• και θα ελπίζω να μην με πιάσει καμιά κρίση πανικού, ούτε τίποτα ταχυκαρδίες…
• και θα ελπίζω να μην με πιάσει κατάθλιψη ή στηθάγχη που θα είμαι ξαφνικά με δέκα άλλους που κλαίνε σαν μελλοθάνατοι μόνοι σε ένα περιβάλλον σαν biohazard εργαστήριο για zombie…ακολουθώντας τα πρωτόκολλα…
• και θα ελπίζω να μην με πιάσει δύσπνοια ή νευρικός βήχας ή καμια από τις καούρες που με πιάνουν όταν έχω άγχος…
• και να μην πέσω σε εξουθενωμένο γιατρό στο τέλος της 12ωρης βάρδιας του που είναι υπεύθυνος για 35 ασθενείς και δεν θέλει να με περάσει στους επόμενους σε “χειρότερη” κατάσταση από αυτή που με παρέλαβε… ακολουθώντας τα πρωτόκολλα…
• και να μην πέσω σε εξαντλημένη νοσοκόμα που δουλεύει κάθε μέρα για τρεις επειδή δεν είναι μαμά την ίδια στιγμή που οι άλλες δύο είναι σπίτι τους να κρατάνε τα παιδιά που δεν μπορούν να πάνε σχολείο…ακολουθώντας τα πρωτόκολλα…
• και να μην πέσουν οι δείκτες γιατί μόλις αδειάσει κρεβάτι θα με χώσουν σε ΜΑΦ…ακολουθώντας τα πρωτόκολλα…
• και εκεί θα ελπίζω να μην μου τύχουν τα ίδια που έπαθα και στην κλινική covid ….
• και ελπίζω ότι στην ΜΑΦ να μην βρεθούν οι δείκτες ιικού φορτίου ψηλά και οξυγόνου χαμηλά γιατί μόλις αδειάσει κρεβάτι θα με χώσουν σε ΜΕΘ… ακολουθώντας τα πρωτόκολλα…
• και ελπίζω οτι στην ΜΕΘ δεν θα μου φουσκώσουν πολύ τα πνευμόνια έτσι ώστε να μην γίνω η περίπτωση όπου στα φουσκώνουν για να ανεβεί το επίπεδο οξυγόνου και μετά από 2-3 μέρες άμα πέφτει στα φουσκώνουν πιο πολύ… ακολουθώντας τα πρωτόκολλα…
• και ελπίζω να μην έχω αρνητική αντίδραση σε κάποια από τα 14 ενδοφλέβια φάρμακα-αντιβιώσεις που σου δίνουν κάθε μέρα για να αντέξεις την ΜΕΘ…
• και ελπίζω οτι στην ΜΕΘ το προσωπικό δεν θα είναι το ίδιο αποδεκατισμένο-εξαντλημένο όπως στην κλινική ή στην ΜΑΦ…
• και να μην την πατήσω στην ΜΕΘ με καμία ενδονοσοκομειακή σαν τον φουκαρά τον Κρεμαστινό… που γλίτωσε τον covid και πήγε από ΜΕΘ…
• και ελπίζω οτι στην ΜΕΘ δεν θα με κρατήσουν πολύ γιατί κάθε εβδομάδα μέσα θέλει έξι μήνες αποθεραπεία… σε κανονικές συνθήκες…
• και ελπίζω να είμαι από τους τυχερούς (50%) που βγαίνουν από την ΜΕΘ…

γιατί όλοι ξέρουμε οτι η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου