Πέμπτη, Ιανουαρίου 21, 2021

Ξυλοδαρμός στο μετρό: Ξεσπά η μητέρα των ανήλικων – «Ήθελα να παραδοθούν με ασφάλεια τα παιδιά μου» ΒΙΝΤΕΟ





Για το περιστατικό του ξυλοδαρμού στο μετρό μίλησε η μητέρα των δύο ανηλίκων που κατηγορούνται για την επίθεση στο σταθμάρχη.


Όπως υποστηρίζει μιλώντας στην εκπομπή Tlive με την Τατιάνα Στεφανίδου, τα παιδιά της προκλήθηκαν, δέχτηκαν επίθεση μέσα στο συρμό, ενώ υποστήριξε ότι ήθελαν να παραδοθούν, αλλά χρειάζονταν λίγο χρόνο.

Η μητέρα ευχαρίστησε την Ελληνική Δικαιοσύνη και ζήτησε συγγνώμη από τον άνδρα. Τόνισε χαρακτηριστικά ότι «είμαστε άνθρωποι και θα σταθούμε στον άνθρωπο αυτόν», επισημαίνοντας ότι τα παιδιά της είπαν την αλήθεια.


«Σκέφτηκα αν αυτός ο άνθρωπος είναι καλά και θα μπορούσε στη θέση του αν είναι το παιδί μου. Πάντα τους λέω να μένουν μακριά από καυγάδες. Όταν πήγα και πήρα τα παιδιά δεν μιλούσαν, ήταν σοκαρισμένα και κατάλαβα ότι κάτι είχε συμβεί. Μου είπαν ακριβώς τι έγινε και πραγματικά σοκαρίστηκα. Δεν είναι παιδιά που μπλέκουν σε καυγάδες. Είναι σκεπτόμενα, τα μεγαλώνω μόνη μου και είμαι και μάνα και πατέρας μαζί. Είμαι αυστηρή εκεί που πρέπει και δεν είμαι άνθρωπος που θα δικαιολογήσω το κακό. Θα τα σταυρώσω εγώ πρώτα σαν μάνα αν κάνουν το κακό. Τα έχω μάθει να λένε την αλήθεια. Δεν τα έχω μάθει να είναι αλήτες».

Η μητέρα επανέλαβε όσα υποστήριξε ο γιος της, ότι δηλαδή δέχτηκε μπουνιά από τον σταθμάρχη. «Ο κύριος αυτός ήταν σε έξαλλη κατάσταση και άρχισαν να τον κρατούν οι επιβάτες του συρμού. Οι επιβάτες μάλιστα τους είπαν να μην κατέβουν μαζί με τον σταθμάρχη και θα τον ηρεμήσουν αυτοί. Θέλω να γνωρίσω αυτό τον άνθρωπο και να του σταθούμε όπου μπορούμε».


Σχετικά με τον ειδικό φρουρό τόνισε ότι γνωρίζονται οκτώ χρόνια και ότι είναι συμπαίκτης του ενός γιού της σε ομάδα ποδοσφαίρου. «Δεν θέλαμε να τα κρύψουμε και μάλιστα αυτός θα τα παράδιδε στην δικαιοσύνη. Ήθελα να παραδοθούν τα παιδιά μου με ασφάλεια. Χρειαζόμασταν απλά λίγο χρόνο. Στο σπίτι ήμασταν δεν είχαμε φύγει».

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής υπάρχουν πληροφορίες ότι υπάρχει ένας μάρτυρας που ήταν στον ίδιο συρμό του μετρό και θα είναι στη διάθεση των αρχών.


«Με πρόσβαλε και με γρονθοκόπησε»

Μπορεί το βίντεο από τον ξυλοδαρμό του σταθμάρχη στο μετρό να είναι ξεκάθαρο, ωστόσο οι ανήλικοι στην απολογία τους επιμένουν ότι προκλήθηκαν.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στην απολογία του ο 17χρονος προκλήθηκαν από τον σταθμάρχη και μάλιστα ισχυρίζεται ότι του έριξε γροθιά στο πρόσωπο όταν ήταν μέσα στο βαγόνι του μετρό για ακολουθήσει στη συνέχεια ο ξυλοδαρμός.

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε Tlive ο 17χρονος στην απολογία του παραδέχτηκε ότι είχε την μάσκα στο πηγούνι ενώ ήταν μέσα στο βαγόνι του μετρό. «Καθόμασταν ο ένας δίπλα στον άλλο στις θέσεις μας εντός στις θέσεις μας εντός του συρμού. Και οι δυο φορούσαμε τα ακουστικά μας και αναμέναμε την άφιξή μας στο σταθμό Αττική. Η αλήθεια είναι πως τη στιγμή εκείνη είχαμε καθίσει κάπως άκομψα και είχαμε τη μάσκα φορεμένη κάτω από το πηγούνι, ενώ και οι δυο πίναμε από ένα αναψυκτικό».

Όπως ανέφερε δέχτηκε παρατήρηση από έναν άνδρα χωρίς να ξέρει την ιδιότητά του, είπε ότι τον πρόσβαλε και μετά τον γρονθοκόπησε. «Στη συνέχεια, εντελώς ξαφνικά, άκουσα μια έντονη φωνή και γύρισα το βλέμμα μου και διαπίστωσα ότι ένας αρκετά σωματώδης και ψηλός κύριος, απευθύνθηκε προς το μέρος μας. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος στεκόταν όρθιος πλάι μου. Με έντονο ύψος, χωρίς να μας πει την ιδιότητά του και χωρίς να φέρει κάποιο διακριτικό μας είπε “κατεβάστε τα πόδια σας κάτω, δεν ντρέπεστε λίγο; Φορέστε τις μάσκες σας. Ντροπή στην οικογένειά σας. Έτσι κάνετε σπίτι σας;”. Του απάντησα ότι δεν τον αφορά τι κάνουμε σπίτι μας και ότι ίσως έτσι κάνουμε σπίτι μας. Τότε ο συγκεκριμένος άνδρας και χωρίς καμία πρόκληση, εντελώς ξαφνικά με γρονθοκόπησε στο πρόσωπο, λέγοντας τη φράση “ε τότε κι εγώ έτσι κάνω στο σπίτι μου”».
«Μας έβριζε χυδαία»

Σύμφωνα με την απολογία του 17χρονου ένα επιβάτης τους είπε να κατέβουν στην Ομόνοια, τόνισε ότι ο άνδρας κατέβηκε μαζί του και έβρισε τον αδερφό του. «Τη στιγμή που βγαίναμε, από διαφορετική θύρα, παρατήρησα ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος βγήκε επίσης από τη διπλανή θύρα χωρίς καμία διάθεση να απομακρυνθεί και συνέχιζε να μας κοιτάζει προκλητικά, στα στέκεται επιθετικά, να προκαλεί και να μας βρίζει χυδαία, αρχικά απευθυνόμενος στον αδερφό μου είπε “τι με κοιτάς ρε μα…; Έλα εδώ να σε… φοβάσαι ρε;”».

Ο 17χρονος ισχυρίζεται ότι προέτρεψε τον αδερφό του να απομακρυνθούν, πήραν λάθος κατεύθυνση κάτι που όπως τονίζει φαίνεται και στο βίντεο, αλλά ο άνδρας συνέχισε τις προκλήσεις, έτρεξε μαινόμενος προς το μέρος τους για να σημειωθεί η επίθεση. «Εγώ ακούγοντάς τον να βρίζει και να απειλεί τον μικρότερό μου αδερφό, άρχισε να απομακρύνομαι, παροτρύνοντας τον αδερφό μου να κάνει το ίδιο, ο οποίος ομολογουμένως μπερδεύτηκε και κατευθύνθηκε προς τη λανθασμένη έξοδο. Το γεγονός αυτό προκύπτει από το ίδιο το βιντεοληπτικό υλικό. Στη συνέχεια άκουσα τον συγκεκριμένο κύριο, ο οποίος συνέχιζε να στέκεται στο ίδιο σημείο και να μην αποχωρεί και να λέει δυνατά: είστε… και τότε άρχισα να φοβάμαι ότι θα μας κάνει κακό. Μετά και ενώ εγώ έκανα βήματα προς τα πίσω, όπως και ο αδερφός μου, ο άνθρωπος αυτός άρχισε να τρέχει μαινόμενος προς το μέρος μας. Τότε λοιπόν, τη στιγμή που έτρεξε προς το μέρος του μικρού μου αδερφού κάνοντας κινήσεις επιθετικές με τα χέρια του και το σώμα του, θεώρησα ότι έπρεπε να τον προστατέψω. Έτσι, μετά τη στιγμιαία εμπλοκή, ο 53χρονος βρέθηκε στο έδαφος με αποτέλεσμα σε κατάσταση σοκ, θυμού και θολωμένου μυαλού, να επέλθει το τραγικό αποτέλεσμα».

Ο 15χρονος υποστήριξε ότι ρώτησε τον σταθμάρχη γιατί χτύπησε τον αδερφό του και εκείνος του απάντησε «άντε βγάλε πρώτα τα σιδεράκια και μετά μίλα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου