Τετάρτη, Ιανουαρίου 20, 2021

«Ομορφος άνδρας ο Αλέξης Τσίπρας...» - Η Σταματίνα Τσιμτσιλή μίλησε στον Τάκη Χατζή και αποκάλυψε ποιο κόμμα ψηφίζει





Για όλους και για όλα μίλησε στην τηλεόραση του Alpha και την εκπομπή «Τάκης Χατζής DIRECT», η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια, Σταματίνα Τσιμτσιλή. Η Σταματίνα Τσιμτσιλή αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στην πολιτική. Σε ερώτηση για το που βρίσκεται πολιτικά απάντησε ότι είναι με τη λογική και το δίκιο.

«Αριστερή δεν είμαι, αλλά τα καλά της αριστεράς όταν ήταν ο κ. Τσίπρας στην εξουσία, είχα το σθένος να τα πω και να τα αναδείξω», τόνισε. «Είμαι με τους εργατικούς, που είναι το κόμμα του άνδρα μου, στους δικηγόρους, είμαι με τους ανθρώπους που δουλεύουν, σέβονται τη δουλειά τους», πρόσθεσε τονίζοντας ότι «έτσι λέγετε το κίνημα του Θέμη». Επιπλέον, η δημοσιογράφος τόνισε ότι δεν πρέπει να αφήνουμε τα κομματικά πιστεύω να μας κάνουν να εθελοτυφλούμε.

Σε ερώτηση για το ποια Ελληνίδα πολιτικός της αρέσει πιο πολύ είπε: «Εμφανισιακά βρίσκω πολύ όμορφη γυναίκα την κυρία Βόζενμπεργκ, η Δόμνα Μιχαηλίδου είναι ένα πολύ σεμνό κορίτσι». Μάλιστα, στη συνέχεια, δήλωσε ότι εμφανισιακά σαν άνδρας είναι όμορφος και ο Αλέξης Τσίπρας. Επιπλέον, η ίδια είπε ότι και η Έφη Αχτσιόγλου είναι ωραία γυναίκα και ότι από φωτογραφίες που έχει δει, φαίνεται ότι γυμνάζεται.

Για το αν έχει βάλει βέτο για κάποιον συνεργάτη της: «Γενικά δεν είμαι των απολυταρχικών αποφάσεων και των απολυταρχικών καθεστώτων, αλλά πια νιώθω ότι σαν επαγγελματίας δικαιούμαι να πω κάποια ναι και κάποια όχι». «Δεν μου αρέσει όταν ένας άνθρωπος προσπαθεί να μου επιβληθεί από το παράθυρο, είμαι πολύ στρέιτ άνθρωπος και μου αρέσει όταν κάποιος έρχεται και με κοιτάει στα μάτια και αυτό που έχει να μου πει το λέει ξεκάθαρα, αν κάποιος προσπαθεί αν μου έρθει μέσω άλλου τρόπου, αυτό με θυμώνει ακόμα και αν αυτός ο άνθρωπος είναι πολύ καλός επαγγελματίας», πρόσθεσε η παρουσιάστρια.

ΠΗΓΗ: newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου