Πέμπτη, Ιανουαρίου 28, 2021

Έξαλλη η Εβελίνα Παπούλια με τη Φαίη Σκορδά: «Γλυκιά μου ήταν κιτρινισμός αυτό το πράγμα» (video)






«Με εξέθεσες και λυπάμαι πάρα πολύ για αυτό»

Με αφορμή τις δηλώσεις της Ζέτας Δούκα περί ψυχολογικής και λεκτικής βίας που υπέστη από τον Γιώργο Κιμούλη πριν από 14 χρόνια που έπαιζαν μαζί στο θέατρο, η Εβελίνα Παπούλια καλέστηκε να τοποθετηθεί για αυτό το περιστατικό στον ραδιοφωνικό σταθμό «Ελληνικός».


Η εκπομπή «Πρωινό» έπαιξε το απόσπασμα της εκπομπής όπου έκανε τις δηλώσεις της η γνωστή ηθοποιός με την Φαίη Σκορδά να διακόπτει το βίντεο λέγοντας πως «για μένα τη συγκεκριμένη ημέρα δεν χωρούν τέτοιου είδους τοποθετήσεις».

Το γεγονός αυτό εξόργισε την Εβελίνα Παπούλια η οποία ευθύς αμέσως κάλεσε την πρωινή εκπομπή για να ξεκαθαρίσει τη θέση της προκειμένου να μη διαστρεβλωθούν τα λεγόμενά της.

«Με εξέθεσες και λυπάμαι πάρα πολύ για αυτό. Τι δεν είναι της παρούσης; Στο παρελθόν ακόμα και ο Κουν εξευτέλιζε τους ηθοποιούς του και ήταν ένα μέσο διδασκαλίας. Το έχω βιώσει κι εγώ. Δεν είναι αποδεκτό τώρα πια. Γλυκιά μου ήταν κιτρινισμός αυτό το πράγμα. Δεν άφησες όλο το απόσπασμα. Δεν το άφησες να ακουστεί όλο το απόσπασμα!» είπε αρχικά η γνωστή ηθοποιός.

«Η βία είναι ένα άλλο κομμάτι» ξεκαθάρισε η ηθοποιός. «Είναι κατακριτέα έτσι κι αλλιώς από τη φύση της. Εγώ δεν αναφέρθηκα καν σε αυτό το κομμάτι. Ο Γιώργος και η Ζέτα είναι άνθρωποι που αγαπώ και δεν θα πάρω κανενός τη θέση γιατί δεν μου αρμόζει».

Ο Γιώργος Λιάγκας μάλιστα της πρότεινε να παρευρεθεί στην εκπομπή τους αλλά εκείνη αρνήθηκε κατηγορηματικά, με τον παρουσιαστή να ακούγεται να λέει στην πρώην σύζυγό του «Μπράβο Φαίη, έγινες Λιάγκας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου