Δευτέρα, Μαρτίου 01, 2021

Ματίνα Νικολάου για υπόθεση Λιγνάδη: Δεν με νοιάζει τι θα πει ο Κούγιας, έχω έναν γιο 13 χρονών


Η Ματίνα Νικολάου φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Έλα χαμογέλα» και αναφέρθηκε στις καταγγελίες στον καλλιτεχνικό χώρο αλλά και στην υπόθεση Λιγνάδη.

«Για όλα αυτά που ακούω και εν τέλει είναι πραγματικά γεγονότα δεν γνώριζα λεπτομέρειες. Μου ήρθε πάρα πολύ απότομο, στεναχωρήθηκα πάρα πολύ και ταράχθηκα πάρα πολύ για όλο αυτό που συνέβαινε. Ενδεχομένως τα χρόνια που ήμουν εγώ στη δραματική σχολή να μην τα έπαιρνα χαμπάρι.

 Η εμπειρία μου αυτά τα χρόνια στο θέατρο, με ελάχιστες εξαιρέσεις, τα θυμάμαι τόσο όμορφα και σημαντικά γεγονότα στη ζωή μου. Από τις πρόβες με τους συμμαθητές και τους καθηγητές στη δραματική σχολή. Είχα μια άψογη συνεργασία με όλους και αυτό ήταν πολύ μακριά από ότι μπορεί να συνέβαινε στον χώρο. Τώρα που τα βλέπω και τα ακούω, ταράχθηκα πάρα πολύ. Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ. Πρέπει να είναι φωτεινό αυτό το επάγγελμα».

Όσο για τον Δημήτρη Λιγνάδη και για όσα κατηγορείται είπε: «Αυτά τα τραγικά πράγματα δεν είχαν φτάσει στα αυτιά μου. Είναι ένας άνθρωπος που δεν τον γνώρισα ποτέ, δεν έτυχε και καλά δεν έτυχε. Έχω έναν γιο 13 χρονών, ο θυμός μου είναι πάρα πολύ μεγάλος αλλά πραγματικά πιστεύω ότι μετά από αυτό που έγινε τα πράγματα θα φτιάξουν. Είμαι αισιόδοξη».

Και πρόσθεσε: «Τι σημαίνει μέτριος;  Ποιος το κρίνει; Είναι απαράδεκτος αυτός ο χαρακτηρισμός. Είναι ωραίο να λειτουργούμε σαν ομάδα σε αυτές τις καταστάσεις. Έρχομαι σε δύσκολη θέση όταν χρειάζεται να πω τη  γνώμη μου για τα αυτονόητα. Έχει πολύ μεγάλη σημασία το 13,14, 15 χρονών. Εντοπίζω αυτό το απαίσιο πράγμα το να κάνουν σεξουαλική παρενόχληση σε παιδιά. Όταν γίνονται και τα βλέπουν τα παιδιά δεν μπορώ να μην εξηγήσω στον γιο μου για το τι έχει γίνει. Πρέπει να μιλάμε στα παιδιά. Του το έδωσα σαν πληροφορία, το αντιμετωπίζει σαν να ήξερε ότι συμβαίνει».

Ενώ αναφέρθηκε και στην ατάκα «Επαγγελματίες ομοφυλόφιλοι» που είπε ο Αλέξης Κούγιας. «Δεν μπορώ καθόλου τον Κούγια. Δεν με νοιάζει τι θα πει, δεν θέλω να τον ακούω. Είμαι σίγουρη ότι δεν θέλω να υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι, δεν με αφορούν. Πρέπει να αλλάξει αυτό. Δεν μπορεί να κάνεις τέτοιους χαρακτηρισμούς».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου