Τρίτη, Αυγούστου 03, 2021

«Όρμηξα και της κάρφωσα το μαχαίρι στο λαιμό ενώ κοιμόταν» – Έτσι σκότωσε την 31χρονη ο συζυγοκτόνος στη Δάφνη




Έτρεμε τον σύζυγό της και κλείδωνε τις πόρτες η 31χρονη - Ο πατέρας της είχε βγάλει τις κλειδαριές


Σοκ προκαλεί η ομολογία του 40χρονου συζυγοκτόνου στη Δάφνη ο οποίος περιέγραψε στους αστυνομικούς τον τρόπο με τον οποίο αφαίρεσε τη ζωή της 31χρονης συζύγου του ενώ εκείνη κοιμόταν στην κρεβατοκάμαρά τους.

Η νέα υπόθεση γυναικοτονίας μέσα σε λίγους μόλις μήνες, έχει προκαλέσει οργή στην κοινωνία, ενώ τα όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας μαρτυρούν ότι η 31χρονη ζούσε με τον απόλυτο φόβο του 40χρονου.




Η νεαρή γυναίκα, όπως προκύπτει από την ομολογία του δράστη, κλείδωνε τις πόρτες των δωματίων ενώ όταν εκείνος ξέφευγε και την χτυπούσε κοιμόταν στο δωμάτιο του 8χρονου παιδιού της, αφού πρώτα φρόντιζε να κλειδώσει.

Μάλιστα, όπως αναφέρει στην ομολογία του ο 40χρονος, ο πατέρας της 31χρονης είχε αφαιρέσει τις κλειδαριές για να μην κλειδώνεται μέσα η αβοήθητη γυναίκα: «[…] Πήγα στην κουζίνα πήρα ένα μαχαίρι από το συρτάρι ένα μεγάλο καφέ που είχαμε και πήγα στο δωμάτιο. Η πόρτα ήταν ξεκλείδωτη, καθώς όπως μου είχε πει ο πεθερός μου πριν από 15 ημέρες είχε σκεφτεί και είχε βγάλει τα κλειδιά από τις πόρτες, για να μην μπορεί να ξανακλειδωθεί μέσα.



Όταν μπήκα στο δωμάτιό της, κοιμόταν ανάσκελα και όρμηξα πάνω της. Την κάρφωσα με τη μύτη του μαχαιριού μία φορά στο λαιμό. Θυμάμαι ότι ξύπνησε και άρχισε να φωνάζει και τότε εγώ της έκλεισα το στόμα. Πρόλαβε και να δαγκώσει. Τότε τράβηξα προς τα έξω το μαχαίρι και την κάρφωσα άλλη μία φορά με τον ίδιο τρόπο. Με τα δυο μου χέρια της έκλεισα το στόμα γιατί φώναζε. Όταν σταμάτησε να αντιστέκεται και να φωνάζει σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο. Έβγαλα τα ρούχα μου και τα πέταξα στο καλάθι…» ανέφερε στην ομολογία του ο δράστης.



Μάλιστα, ο ίδιος περιέγραψε και τις συνέβη το βράδυ της 11ης Ιουλίου, όταν η γειτόνισσα άκουσε τις κραυγές της 31χρονης και ειδοποίησε την αστυνομία, ωστόσο όταν έφτασε το περιπολικό, οι αστυνομικοί δεν κατέβηκαν από το όχημα και έφυγαν: «[…] Στις 11 Ιουλίου μαλώσαμε πολύ άσχημα. Εγώ μόλις είχα γυρίσει από τη δουλειά και όταν μπήκα στο σπίτι, εκείνη ήταν στο υπνοδωμάτιο του παιδιού με την πόρτα κλειδωμένη. Τη ρώτησα για ποιο λόγο το κάνει αυτό και κίνημα αποκρίθηκε ”ό,τι θέλω θα κάνω”. Αμέσως μετά της ζήτησα να ανοίξει τον εκτυπωτή που ήταν πάνω στο γραφείο του παιδιού, για να τυπώσει κάποια έγγραφα του μαγαζιού, εκείνη όμως παρέμενε κλειδωμένη μέσα στο δωμάτιο και αργούσε να μου ανοίξει. Μετά από πέντε λεπτά άνοιξε την πόρτα και άρχισε να μου φωνάζει, ενώ κινήθηκε επιθετικά προς το μέρος μου. Εγώ την έσπρωξα προς το εσωτερικό του δωματίου και έπεσε στο πάτωμα. Εκνευρισμένη, σηκώθηκε και στο διάδρομο με χαστούκισε στο πρόσωπο, ενώ στη συνέχεια έκανα κι εγώ το ίδιο» κατέθεσε ο 40χρονος δράστης.

Από πλευράς της, η γειτόνισσα Σύλβια Μουρούτη μιλώντας στο OPEN αναφέρθηκε σε εκείνο το βράδυ που κάλεσε τις αρχές για να καταγγείλει το περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας: «Πρακτικά υπήρχαν πάρα πολλοί τσακωμοί. Γενικότερα υπήρχε ένταση στο σπίτι τα δύο τελευταία έτη. Άκουσα πολύ θόρυβο, πολύ ξύλο και επειδή την άκουσα να ζητάει βοήθεια κάλεσα την Άμεση Δράση. Από το τηλεφωνικό κέντρο μου είπαν ότι το περιπολικό θα έρθει σε 25 λεπτά. Ωστόσο επειδή η ένταση του τσακωμού ήταν μεγάλη, ζήτησα από την τηλεφωνήτρια να ακούσει από το δικό μου τηλέφωνο τι γινόταν στο διπλανό σπίτι. Απευθείας μου είπαν να δώσω τα στοιχεία και ότι έρχονται άμεσα», είπε γειτόνισσα και πρόσθεσε: «Οι αστυνομικοί άνοιξαν τα παράθυρο και έφυγαν. Βγήκα στο μπαλκόνι και περίμενα μήπως χτυπήσουν το θυροτηλέφωνο να τους ανοίξω. Στην αρχή πίστεψα ότι θα έκαναν μια γύρα στην περιοχή γιατί ενοχλούσε το αυτοκίνητο. Διαψεύστηκα, δυστυχώς όμως. Αυτοί έφυγαν χωρίς να ανέβουν στο σπίτι», σχολίασε η γειτόνισσα του ζευγαριού.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου