Πέμπτη, Οκτωβρίου 21, 2021

Γιώργος Λαμπάτος: «Κινηματογραφικός παραγωγός με φώναξε στο γραφείο του και μου ζήτησε να γδυθώ» (video)





«Η απώλεια των γονιών μου μού στοίχισε»


Ήταν μόλις 24 ετών όταν συμμετείχε στη σειρά «Χάι Ροκ» από την οποία έγινε γνωστός στο πανελλήνιο. Ο λόγος για τον Γιώργο Λαμπάτο, ο οποίος στη συνέχεια πρωταγωνίστησε στην πετυχημένη σειρά «Λαβ σορρυ» και έκτοτε ακολούθησαν και ορισμένες μεμονωμένες συμμετοχές στα σίριαλ, μία εκ των οποίων ήταν και στο «Κωνσταντίνου και Ελένης».

Αναφορικά με επιτυχία που σημείωσε η καριέρα του λόγω της σειράς «Χάι Ροκ», δήλωσε πως: «Έχει καθορίσει την πορεία μου και τον χαρακτήρα μου ο ρόλος στο Χάι Ροκ, αλλά όλα τα στοιχεία που με έχει εφοδιάσει είναι θετικά για την πορεία που είχα όλα αυτά τα χρόνια. Δεν ίσχυαν ποτέ οι φήμες που με ήθελαν ζευγάρι με τη σεναριογράφο της σειράς. Όταν βρίσκεσαι στην πρώτη σειρά της επικαιρότητας, ακούγονται διάφορα πράγματα».

Μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Mega Καλημέρα», ο γνωστός ηθοποιός παραδέχτηκε ότι: «Έχω αδικηθεί από ανθρώπους και καταστάσεις. Στο χώρο υπάρχουν αντιζηλίες, εγωισμός, που φράζουν τον δρόμο μας. Όποιος οδεύει προς την επιτυχία, έχει ανάλογο πόλεμο γύρω του. Ένας κινηματογραφικός παραγωγός με φώναξε στο γραφείο του και μου ζήτησε να γδυθώ, τα μάζεψα κι έφυγα».




«Η απώλεια των γονιών μου μού στοίχισε. Δεν σκέφτεται ένας άνθρωπος αυτή τη στιγμή, παρά μόνο όταν την αντιμετωπίζει», είπε στην συνέχεια ο ηθοποιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου