Παρασκευή, Οκτωβρίου 22, 2021

“Δηλητηριώδης” απάντηση Μαλέλη σε Λοβέρδο: Η προοπτική προοδευτικής διακυβέρνησης στην ιδρυτική διακήρυξη του ΚΙΝΑΛ ψηφίστηκε ομόφωνα, δεν την ψήφισες;





Με μία ιδιαίτερα αιχμηρή ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter, ο Σταμάτης Μαλέλης σχολίασε τα όσα δήλωσε σήμερα ο Ανδρέας Λοβέρδος περί της προοπτικής προοδευτικής κυβέρνησης την οποία ο ίδιος είναι ταγμένος να…καταστρέψει.


“Η δική μου υποψηφιότητα θα καταστρέψει κάθε σενάριο για μια δήθεν συγκυβέρνηση αναλογικής ΚΙΝΑΛ, ΣΥΡΙΖΑ και ίσως και Βαρουφάκη. Αυτό το σενάριο, που εγώ το βλέπω πλέον μπροστά μου, δεν θα περάσει όσο είμαι εγώ εκεί. Αν είμαι και πρόεδρος, δεν θα γίνει και συζήτηση γι’ αυτό”, είπε συγκεκριμένα μιλώντας στη ραδιοφωνική εκπομπή του Τάκη Χατζή στο ραδιόφωνο του Alpha.

Απαντώντας στον Ανδρέα Λοβέρδο, ο Σταμάτης Μαλέλης, με την ιδιότητα του μέλους της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΚΙΝΑΛ σημείωσε χαρακτηριστικά:

Αγαπητέ Ανδρέα Λοβέρδο, δεν κατάλαβα. Την προοπτική προοδευτικής διακυβέρνησης που υπάρχει στην ιδρυτική διακήρυξη του ΚΙΝΑΛ δεν την ψήφισες; Γιατί ψηφίστηκε ομόφωνα!!! #πασοκ_κιναλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου