Παρασκευή, Ιανουαρίου 21, 2022

Ηλίας Γκιώνης: Δέχομαι απειλές – «Αρχίζεις και μοιάζεις στον Καραϊβάζ» – Εμπλέκονται και αστυνομικοί στο κύκλωμα BINTEO







Τις απειλές που δέχεται για τη ζωή του αποκάλυψε ο Ηλίας Γκιώνης, όταν έδωσε μεγάλες διαστάσεις μέσω των λογαριασμών του στα social media, στην υπόθεση βιασμού της 24χρονης Γεωργίας σε σουίτα ξενοδοχείου στη Θεσσαλονίκη.
Μιλώντας στην τηλεόραση της ΕΡΤ, ο Ηλίας Γκιώνης αποκάλυψε πως δέχεται απειλές για τη ζωή του στους λογαριασμούς του, με σχόλια όπως «τι νούμερο τσιμέντο φοράς» και «έχεις αρχίσει και μοιάζεις με τον Γιώργο Καραϊβάζ», τον δημοσιογράφο που δολοφονήθηκε.

Μιλώντας για τις καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας για κύκλωμα μαστροπείας σε Ελλάδα και Κύπρο, ο ακτιβιστής τόνισε ότι «είναι μεγάλο το κύκλωμα στο οποίο εμπλέκονται και αστυνομικοί από όλες τις πόλεις που έχουν αναφερθεί», τονίζοντας ότι αν «αύριο – μεθαύριο εγώ βρεθώ δολοφονημένος, τα στοιχεία θα αποκαλυφθούν».

«Είμαι ένας ερασιτέχνης και κάνω μια έρευνα. Δεν έχω κάποιο στοιχείο και ούτε έχω τις άκρες για να μπορέσω να διεξάγω μια έρευνα που θα βοηθήσει τόσο τις Αρχές της Ελλάδας και της Κύπρου», συμπλήρωσε και πρόσθεσε ότι είναι επιφυλακτικός για τη συνεργασία του με την αστυνομία στην Κύπρο, λέγοντας: «Υπάρχουν άτομα στην αστυνομία της Κύπρου που έχουν πλοκάμια παντού και δεν μπορώ να εμπιστευτώ. Δεν ξέρω τι άλλο έχουμε να δούμε τις επόμενες ημέρες».

Ο ίδιος κατήγγειλε ότι υπάρχουν και αστυνομικοί που εμπλέκονται στο κύκλωμα, λέγοντας πως «έχει σταλεί ένα email από τις αρχές της Κύπρου το οποίο δεν είχα δει. Οι αστυνομικές Αρχές στην Ελλάδα γνωρίζουν ποιος είμαι και που βρίσκομαι. Έχω καθυστερήσει να στείλω το υλικό που έχω από τις πηγές γιατί έχω αποδείξεις ότι σε κάθε πόλη που εμπλέκεται το κύκλωμα, υπάρχουν και κάποιοι αστυνομικοί που εμπλέκονται».


Όταν χρειαστεί, θα καταθέσει τα στοιχεία που έχει, σημείωσε ο ίδιος, λέγοντας πως «αυτό το κύκλωμα υπάρχει πολλά χρόνια σε Ελλάδα και Κύπρο και σε άλλες χώρες και εμπλέκεται σε υποθέσεις από τζόγο, εμπορία ανθρώπων, ναρκωτικά, διακίνηση όπλων μέχρι και διακίνηση υλικού σε πορνογραφικά σάιτ με ανηλίκους. Αυτές τις καταγγελίες τις έχω από τον κόσμο και την τοπική κοινωνία. Τις εξακριβώνω με στοιχεία και δεν ξέρω τι άλλο θα δούμε τις επόμενες ημέρες»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου