Δευτέρα, Ιανουαρίου 17, 2022

Τι απαντά ο Μάκης Κατμετζόγλου με ανάρτηση του στις καταγγελίες της Ιωάννας Τουνη


Με αναρτηση του στο διαδίκτυο ο Μάκης Κατμετζόγλου, κανει λόγο για αναίτια επίθεση στο πρόσωπο του απο την γνωστή τηλεπερσονα Ιωάννα Τουνη που τον κατηγόρησε με δημόσια ανάρτηση της πως εκείνος διέρρευσε το βιντεο με τις προσωπικές της στιγμές.

Με μια μακροσκελή ανάρτηση του πριν λίγο στο διαδίκτυο ο Μάκης Κατμετζόγλου δηλώνει:

F84877A4 1180 4EEE B1BA 1ACE851B9710

To όνομά μου έχει διασυρθεί ανεπανόρθωτα στο ιντερνετ κι όλα τα social media καθώς άκριτα έγινε δεκτό ότι αυτό που αναφέρει η Τούνη είναι και αληθές. Προς αποκατάσταση της αλήθειας δηλώνω ότι όσο έχει θιγεί η Τούνη από την εν λόγω δημοσιοποίηση του βίντεο άλλο τόσο έχω θιγεί κι εγώ και έχω υποβάλει πρώτος έγκληση σε βάρος κάθε υπευθύνου, παρέχοντας στην αστυνομία όσα στοιχεία είχα στη διάθεσή μου, από τις 10/5/2020.

Από όσο γνωρίζω μήνυση κατά αγνώστων έχει υποβάλλει και η Τούνη. Συνεπώς δεν μπορούσα να είμαι εγώ αυτός που το διέρρευσε και την ίδια στιγμή να καταγγέλλω τον εαυτό μου στην Αστυνομία. Αυτό το γνωρίζει η Τούνη αλλά το απέκρυψε από τη δημοσίευσή της.

Παράλληλα αναφέρει ότι έχει «υποβάλλει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση και θα κινηθώ νομικά σε βάρος όλων όσων, χωρίς να γνωρίζουν, συνεχίζουν να με διαπομπεύουν και είμαι βέβαιος ότι θα αποδοθεί δικαιοσύνη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου