Σάββατο, Ιουνίου 25, 2022

«Έβαλε το χέρι της μέσα μου» – Η Χρυσούλα Ζαχαροπούλου απαντάει για τις καταγγελίες περί βιασμού




Για «απαράδεκτες και εξοργιστικές» καταγγελίες κάνει λόγο η Ελληνογαλλίδα υφυπουργός του Μακρόν

Μετά τον σάλο που προκάλεσαν στη Γαλλία οι καταγγελίες γυναικών για βιασμό σε βάρος της Ελληνογαλλίδας υφυπουργού Ανάπτυξης της κυβέρνησης Μακρόν, η Χρυσούλα Ζαχαροπούλου απάντησε τονίζοντας ότι είναι σοκαρισμένη.

Μέσω του δικηγόρου της η ίδια κάνει λόγο για «απαράδεκτες και εξοργιστικές» καταγγελίες: «Οι σοβαρές κατηγορίες σε βάρος μου, που αφορούν ιατρικές κλινικές εξετάσεις που πραγματοποιήθηκαν προκειμένου να διαγνωστεί και να θεραπευτεί η νόσος των ασθενών μου είναι απαράδεκτες και εξοργιστικές».


Η γυναικολόγος υποστηρίζει ότι έμαθε για την ύπαρξη αυτών των καταγγελιών από τα ΜΜΕ και δηλώνει «σοκαρισμένη και βαθιά πληγωμένη»: «Δεν γνωρίζω το περιεχόμενο των καταγγελιών αυτών, οι οποίες υπογραμμίζω ότι κατατέθηκαν τις ημέρες που ακολούθησαν τον διορισμό μου στην κυβέρνηση και αφορούν ιατρικές εξετάσεις οι οποίες φέρεται να είχαν γίνει πριν από χρόνια» υπογραμμίζει στην ανακοίνωση.

Υπενθυμίζεται ότι σε βάρος της σύμφωνα με το περιοδικό Marianne υποβλήθηκαν δύο μηνύσεις από γυναίκες που καταγγέλλουν ότι υπέστησαν βίαιη διείσδυση κατά την διάρκεια ιατρικής πράξης. Η εισαγγελία του Παρισιού διέταξε έρευνα στις 27 Μαΐου, μετά την κατάθεση των δυο καταγγελιών για βιασμό κατά της Χρυσούλας Ζαχαροπούλου. Η έρευνα ανατέθηκε στην Ταξιαρχία για την καταστολή της παραβατικότητας εναντίον του ατόμου (BRDP).

Και τρίτη καταγγελία: «Έβαλε το χέρι της μέσα μου»

Σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, χθες κατατέθηκε μια τρίτη καταγγελία, από ασθενή της γυναικολόγου, η οποία δεν έχει υποβάλλει μήνυση.  Η γυναίκα μίλησε σε εκπομπή του TMC όπου περιέγραψε πώς υπέστη «γυναικολογική βία» κατά τη διάρκεια ιατρικού ραντεβού το 2018 με τη Ζαχαροπούλου. Σύμφωνα με όσα είπε, η υφυπουργός είχε αργήσει στο ραντεβού, ενώ όταν έφτασε στο νοσοκομείο ήταν ντυμένη με αθλητικά ρούχα.

«Χωρίς να με κοιτάξει στα μάτια, μου ζητάει να ξαπλώσω. Μετά χωρίς να μου πει, τίποτα έβαλε το χέρι της μέσα μου. Ένιωσα σαν μια γροθιά να με σπρώχνει, πονούσα πολύ αλλά δεν έκλαψα ούτε φώναξα», εξήγησε η μάρτυρας και στη συνέχεια λύγισε:

«Τότε ήταν που μου είπε: ‘‘Κανονικά θα έπρεπε να ουρλιάζετε. Θα έπρεπε να πονάτε”. Με πίεζε, με πονούσε πολύ. Μετά κάθισα κανονικά στην ιατρική καρέκλα. Τόλμησα να ρωτήσω αν ήταν αλήθεια ότι ήμουν στείρα. Μετά είδε το ιατρικό μου φάκελο και μου είπε: Μα καημένη μου, δεν καταλάβατε τίποτα, δεν θα κάνετε παιδιά, είστε στείρα». Όταν άρχισα να κλαίω, με ρώτησε: ”Γιατί κλαίτε, δεν βλέπω το λόγο”».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου