Τρίτη, Ιανουαρίου 31, 2023

Στήλη Άλατος: Γιώργος Πατούλης ο “Μητσάρας της Πολιτικής”. Παρένθεση και η δεύτερη φορά αριστερά;





Τιμημένοι μου αναγνώστες, σας παρακαλώ ενημερώστε με, την Στήλη Άλατος, μόνο εγώ έχω βάλει ως ήχο στο ξυπνητήρι, την τσιριδα του Άδωνι Γεωργιάδη ή κι εσείς ; Αν και σκέφτομαι να το αλλάξω, γιατί εντάξει με ξυπνάει, αλλά σκιάζομαι, με πιάνει ταχυπαλμία, μόλις το ακούω. Αφήστε καλά μου παιδιά, που μια μέρα είχε απορυθμιστεί το τηλέφωνο και άρχισε το ξυπνητήρι να ουρλιάζει μέσα στο μετρό. Στο τσακ το γλίτωσα το ξύλο, να μην σώσω η Στήλη… Τέλος πάντων, Δευτεριάτικα, να πούμε και κάτι άλλο. Ο Κυριάκος είναι στην Ιαπωνία και γράφει μαντινάδες, άρα όταν θα παει το άλλο Σ/Κ στην Κρήτη, θα φτιάχνει οριγκάμι. Όλα λάθος πια αυτός ο άνθρωπος…

Γιώργος Πατούλης ο “Μητσάρας της Πολιτικής”

Σαν τον – αείμνηστο – Μητσάρα , που έκανε “φωτο μπομπ” σε όλες τις φωτογραφίες, που έβγαζαν οι φωτορεπόρτερ και έβλεπε το πρόσωπό του, σε όλες τις εφημερίδες, αθλητικές και πολιτικές. Τιμημένοι αναγνώστες, δεν θα έπρεπε να ρωτάτε, ένας είναι ο “Μητσάρας της πολιτικής”, ο τεράστιος ο περιφερειάρχης της καρδιάς μας , ο Γιώργος Πατούλης, η ψυχή του πάρτι και της απευθείας ανάθεσης. Λοιπόν τώρα που το γράφω, το συνειδητοποιώ, λέτε να υπάρχει ειδικό σεμινάριο στην ΝΔ, για τις απευθείας αναθέσεις; Δεν εξηγείται αλλιώς. όλοι τα ίδια κάνουν και με τον ίδιο τρόπο. Τέλος πάντων ξαναγυρνάμε στον “Μητσάρα της πολιτικής”, ο οποίος είχε πάει σε εκδήλωση του Δήμου Λαυρεωτικής, στην οποία ο δήμαρχος ανακήρυξε επίτιμους δημότες του Δήμου το ζεύγος Αθανασίου και Μαρίνας Μαρτίνου και ο Γιώργος ο Πατούλης, όχι μόνο παραβρέθηκε, αλλά μίλησε κιόλας και έβγαλε και δελτίο τύπου, το γραφείο της περιφέρειας και παραλίγο να μας πει ότι αυτός φρόντισε για την εκδήλωση. Αχ καλά μου παιδιά, τι έχουμε να δούμε μέχρι τις εκλογές. με ποιους άλλους θα πάει να φωτογραφηθεί ο Γιώργος της καρδιάς μας, μπας και διαπιστώσει την δημοφιλία του ο Κυριάκος και τον ξανακατεβάσει για περιφερειάρχη Αττικής. Καίγεται ο “Μητσάρας της πολιτικής” τιμημένοι μου αναγνώστες, καίγεται…


Παρένθεση και η δεύτερη φορά αριστερά;

Καλά μου παιδιά, το κλίμα δεν είναι τοξικό στην Ελλάδα. Οι άνθρωποι είναι τοξικοί και δηλητηριώδεις, και μολύνουν τους γύρω τους, ακόμη και όταν μιλάνε ή όταν σε κοιτάζουν. Όχι τιμημένοι μου αναγνώστες, δεν έχω πάθει παράκρουση, θα μπω στο θέμα. Δεν αναφέρομαι στον Κυριάκο Μητσοτάκη, αν και αυτός αποτελεί τον ορισμό του τοξικού ανθρώπου. Η Στήλη Άλατος πάει λίγο πιο πέρα τα πράγματα. Πως σας φαίνεται ως τοξικός ο Νίκος Ανδρουλάκης; Αν με ρωτούσατε την Στήλη, πριν από δυο με τρεις μήνες, θα έλεγα πως δεν υπάρχει περίπτωση. τελικά όμως όλα μπορούν να συμβούν. Πως θα σας φαινόταν ένα σενάριο, που μου ήρθε στο μυαλό, το πρωί που ξύπνησα ( και ήταν σαν μαχαιριά, τολμώ να πω, καλά μου παιδιά ) και από εκείνη την ώρα, έχω μείνει Στήλη Άλατος. Ο τίτλος είναι “η δεύτερη αριστερή παρένθεση” και οι πρωταγωνιστές είναι Ο Τσίπρας, ο Ανδρουλάκης και όσοι πίσω από την κουρτίνα, κινούν τις φιγούρες. Όπως καταλαβαίνετε τιμημένοι μου, ο μπερντές έχει στηθεί… Ο Τσίπρας με τον Ανδρουλάκη λοιπόν, σχηματίζουν κυβέρνηση, είτε κερδισμένων, είτε χαμένων,( δεν έχει καμία σημασία) και εκεί που πανηγυρίζουν, ο Αλέξης διαπιστώνει ότι η συγκυβέρνηση είναι υπονομευμένη πριν καν ορκιστεί. Θα με πείτε τρελό, θα με πείτε συνωμοσιολόγο, ή ψεκασμένο, όπως είπε ο Μάντζιος την Τσαπανίδου; Σίγουρα, ελπίζω να κάνω λάθος, αλλά δεν μου μοιάζει για τρελό το σενάριο. Η Πόπη η Τσαπανίδου, δεν το είπε τυχαία, ότι μπορεί ένας παρακολουθούμενος να είναι και εκβιαζόμενος. Άλλωστε, και ο Ανδρουλάκης είχε κατηγορήσει τον Μητσοτάκη, ότι ήθελε να τον κρατά σε ομηρία.Βέβαια η εκπρόσωπος του Συριζα, μίλησε για συνεργασία ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, αλλά για βάλτε στο μυαλό σας, μιαν άλλη συνεργασία Καλά μου παιδιά, φανταστείτε μόνο, να έχει ορκιστεί μια κυβέρνηση δύο ή τριών κομμάτων και ο αρχηγός του ενός, να είναι εκβιαζόμενος, υποχείριο ενός συστήματος, που θα επιχειρήσει να τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια αυτής της κυβέρνησης, μόλις θεωρήσει ότι έχει έρθει η κατάλληλη στιγμή.Θα πρόκειται για κανονική παρένθεση αυτή την φορά, την δεύτερη φορά αριστερά. Να παραθέσω και δύο ερωτήσεις (παρεμπιπτόντως γιατί ο Ανδρουλάκης δεν δέχθηκε να κάνουν σημαία τους, οι ευρωσοσιαλιστές, την παρακολούθηση του;) Ποιός παρακολουθούσε τον Ανδρουλάκη και γιατί; Ποιός έχει τα αρχεία των παρακολουθήσεων του Ανδρουλάκη και πως σκοπεύει να τα χρησιμοποιήσει; Οι ερωτήσεις του ενός εκατομμυρίου η καθε μια καλά μου παιδιά. Τροφή για σκέψη , μέχρι αύριο τιμημένοι μου αναγνώστες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου