Τετάρτη, Φεβρουαρίου 01, 2023

Όλγα Κεφαλογιάννη-Μίνως Μάτσας: Η διπλή πρόταση γάμου και τα δίδυμα που τους άλλαξαν τη ζωή

  


Η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Μίνως Μάτσας μίλησαν στο «Πάμε Δανάη!» για την ανατροπή στο κεφάλαιο της μητρότητας, τον μουσικό τοκετό, τη διπλή πρόταση γάμου, τη συμβίωση τους και τη μόνιμη διαφωνία τους.
Ο Μίνως Μάτσας μίλησε για την γνωριμία του με την Όλγα Κεφαλογιάννη. «Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι θα ζούσα με έναν πολιτικό, ο συνδυασμός μας μπορεί να φαίνεται μη συμβατός, άλλα μας δίνει διαφορετικά ερεθίσματα»,

»Με μία μουσικό δεν θα μπορούσα να είμαι, άλλα ούτε με πολιτικό με φανταζόμουν σε οικογένεια, η πολιτική για μένα ήταν ένα άγνωστο πεδίο. Η αλήθεια είναι ότι όταν συναντηθήκαμε πρώτη φορά με την Όλγα, της είπα την παροιμιώδη ατάκα, «εσύ με τι ασχολείσαι;» και έκανε οκτώ μήνες να μου μιλήσει», δήλωσε αρχικά ο Μίνως Μάτσας.

«Έρχονται και μου λένε άνθρωποι, «συγχαρητήρια που την κάνατε ευτυχισμένη, που τη βλέπουμε χαρούμενη». Μία σχέση για να δοκιμαστεί αν μπορεί να αντέξει στον χρόνο, περνάει σαφώς και μέσα από συγκρούσεις. Πολλές φορές ξεχνάω τα ραντεβού και τις υποχρεώσεις μας και η Όλγα εκνευρίζεται με αυτό, μου λέει «πάλι το ξέχασες;», είναι πιο οργανωτική από έμενα», συμπλήρωσε ο γνωστός συνθέτης, στιχουργός και παραγωγός.

«Με πείραξε το ότι δεν γνώριζε τη δουλειά μου, θεώρησα ότι το έκανε από πόζα, άλλα κατάλαβα ότι είναι πολύ αυθόρμητος, πολλές φορές του λέω ”βάλε φίλτρο”. Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα στη ζωή από το να παίρνεις ρίσκα, ο κόσμος εισπράττει ότι η σχέση μας είναι πολύ αληθινή», σχολίασε από την πλευρά της η Όλγα Κεφαλογιάννη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου