Τετάρτη, Αυγούστου 23, 2023

Προσοχή αν πίνετε με τον τρόπο αυτό τον καφέ σας – Αυξάνετε τον κίνδυνο για καρκίνο


Προσοχή αν πίνετε με τον τρόπο αυτό τον καφέ σας – Αυξάνετε τον κίνδυνο για καρκίνο

Για πολλούς από εμάς, η μέρα δεν ξεκινά επίσημα μέχρι να κατέβουν στο στομάχι οι πρώτες γουλιές καφέ.

Δυστυχώς, αν και για πολλούς ο πρωινός καφές είναι μια τελετουργία, αν πίνετε τον καφέ σας με έναν συγκεκριμένο τρόπο, θα μπορούσατε να αυξήσετε σημαντικά τον κίνδυνο εκδήλωσης καρκίνου, λένε ερευνητές. 

Αν ο καφές ή το τσάι σας είναι υπερβολικά ζεστά μπορεί να αυξάνεται ο κίνδυνος για ορισμένες μορφές καρκίνου

Αν σας αρέσει να ξεκινάτε το πρωί σας με ένα καυτό φλιτζάνι καφέ, ενδέχεται να αυξήσετε άθελά σας τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων τύπων καρκίνου.

Μια μελέτη του 2019 που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό International Journal of Cancer ανέλυσε μια ομάδα 50.045 ενηλίκων μεταξύ 45 και 75 ετών για 10 χρόνια. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι έπιναν 700ml τσάι την ημέρα σε θερμοκρασία 60°C και πάνω είχαν 90% μεγαλύτερο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του οισοφάγου σε σύγκριση με εκείνους που κατανάλωναν τα ποτά τους σε θερμοκρασίες που λογίζονται “χλιαρό” και κάτω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου