Πόσα σκοπεύουν να ξοδέψουν οι Έλληνες - Τι να προσέξουν οι καταναλωτές
Κορυφώνεται από σήμερα (29.11.24) μέχρι και την ερχόμενη Δευτέρα (1.12.24), το κύμα εκπτώσεων στις αγορές ηλεκτρονικών ειδών, ένδυσης και υπόδησης με «όχημα» την Black Friday 2024.
Σήμερα, είναι η κορυφαία μέρα των εκπτώσεων, η Black Friday 2024, την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου θα είναι ανοιχτά τα εμπορικά καταστήματα, ενώ τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου είναι η Cyber Monday.
Σημειώνεται πως την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου, τα εμπορικά καταστήματα θα είναι ανοιχτά από τις 11 π.μ. έως και τις 6μμ. Η εν λόγω Κυριακή θα είναι η πρώτη του Δεκεμβρίου κατά την οποία θα είναι ανοιχτά τα εμπορικά. Θα είναι ανοιχτά και στις 15, 22 και 29 Δεκεμβρίου, στα πλαίσια του εορταστικού ωραρίου.
ή άλλως, αλλά σε χαμηλότερες τιμές.
Black Friday: Πόσα σκοπεύουν να ξοδέψουν οι Έλληνες - Τι να προσέξουν οι καταναλωτές
Ημέρα με προσφορές, αλλά και αρκετούς κινδύνους για απάτη η σημερινή - Χρήσιμες συμβουλές για όσους σκοπεύουν να αγοράσουν
Σήμερα είναι η ημέρα των προσφορών της «Black Friday», όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν δελεαστικές προσφορές προϊόντων στα καταστήματα της χώρας, αλλά θα πρέπει να αποφύγουν και διάφορους κινδύνους.
Την προσοχή των καταναλωτών έχει επιστήσει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, καλώντας τους να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μη δελεάζονται από φαινομενικά εντυπωσιακές προσφορές. Κάτι βασικό είναι ο κόσμος να κάνει έρευνα αγοράς και να ελέγχει όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.
Κορυφώνεται από σήμερα (29.11.24) μέχρι και την ερχόμενη Δευτέρα (1.12.24), το κύμα εκπτώσεων στις αγορές ηλεκτρονικών ειδών, ένδυσης και υπόδησης με «όχημα» την Black Friday 2024.
Σήμερα, είναι η κορυφαία μέρα των εκπτώσεων, η Black Friday 2024, την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου θα είναι ανοιχτά τα εμπορικά καταστήματα, ενώ τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου είναι η Cyber Monday.
Σημειώνεται πως την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου, τα εμπορικά καταστήματα θα είναι ανοιχτά από τις 11 π.μ. έως και τις 6μμ. Η εν λόγω Κυριακή θα είναι η πρώτη του Δεκεμβρίου κατά την οποία θα είναι ανοιχτά τα εμπορικά. Θα είναι ανοιχτά και στις 15, 22 και 29 Δεκεμβρίου, στα πλαίσια του εορταστικού ωραρίου.
ή άλλως, αλλά σε χαμηλότερες τιμές.
Black Friday: Πόσα σκοπεύουν να ξοδέψουν οι Έλληνες - Τι να προσέξουν οι καταναλωτές
Ημέρα με προσφορές, αλλά και αρκετούς κινδύνους για απάτη η σημερινή - Χρήσιμες συμβουλές για όσους σκοπεύουν να αγοράσουν
Σήμερα είναι η ημέρα των προσφορών της «Black Friday», όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν δελεαστικές προσφορές προϊόντων στα καταστήματα της χώρας, αλλά θα πρέπει να αποφύγουν και διάφορους κινδύνους.
Την προσοχή των καταναλωτών έχει επιστήσει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, καλώντας τους να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μη δελεάζονται από φαινομενικά εντυπωσιακές προσφορές. Κάτι βασικό είναι ο κόσμος να κάνει έρευνα αγοράς και να ελέγχει όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.
Τα τεχνολογικά είδη πρωταγωνιστούν στις φετινές αγορές
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα τεχνολογικά προϊόντα παραμένουν η βασική προτεραιότητα για τους Έλληνες καταναλωτές, με το 38,2% να δηλώνει ότι θα επενδύσει στη συγκεκριμένη κατηγορία κατά τη φετινή Black Friday. Ακολουθούν τα ρούχα και τα παπούτσια (33,7%), τα χριστουγεννιάτικα δώρα (22,1%), τα είδη σπιτιού (19,1%) και τα προϊόντα ομορφιάς (15,8%). Μόνο το 22,5% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει πρόθεση να κάνει αγορές κατά τη Black Friday, αλλά δεν γνώριζε τι θα ήθελε να αγοράσειBudget: Πόσα σκοπεύουν να ξοδέψουν οι Έλληνες καταναλωτές
Η πλειοψηφία των καταναλωτών (29,4%) σχεδιάζει να δαπανήσει από 101-250€, δείχνοντας μία ισορροπημένη προσέγγιση παρά τις οικονομικές πιέσεις, ενώ το 25,3% στοχεύει σε αγορές μεταξύ 51-100€. Το 18,9% σκοπεύει να δαπανήσει 251-500€ και το 8,9% 501-1.000€. Λιγότεροι καταναλωτές προγραμματίζουν δαπάνες από 1.001-2.000€ (2%) ή ακόμα και πάνω από 2.000€ (1,2%). Τέλος, το 7,2% των ερωτηθέντων δηλώνει πως θα ξοδέψει λιγότερα από 50€. Η Black Friday παραμένει ένα σημαντικό καταναλωτικό ορόσημο, με τους Έλληνες να επενδύουν σημαντικά ποσά παρά την οικονομική πίεση.Το online shopping κυριαρχεί στη Black Friday
Το 58,7% των καταναλωτών δηλώνει ότι αναζητά και αγοράζει προϊόντα online, ενισχύοντας τη στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, το 25% αναζητά προσφορές online, αλλά ολοκληρώνει τις αγορές του σε φυσικά καταστήματα. Αντίθετα, μόλις το 12,7% παραμένει πιστό στις παραδοσιακές αγορές αποκλειστικά σε φυσικά καταστήματα.Οι απόψεις των καταναλωτών για τη Black Friday
Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών για τη Black Friday αποκαλύπτουν μία ισορροπία μεταξύ προσδοκιών και επιφυλάξεων. Το 42,3% σχεδιάζει να συγκρίνει τις τιμές για να εξασφαλίσει πραγματικές εκπτώσεις, το 34,5% θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά, ενώ το 33,9% σκοπεύει να αγοράσει μόνο προϊόντα που θα αγόραζε ούτως ή άλλως, αλλά σε χαμηλότερες τιμέςΠαράλληλα, το 20,5% θεωρεί τη Black Friday εξαιρετική ευκαιρία για προσφορές, το 19,7% αναμένει μεγάλες εκπτώσεις, ενώ ένα αξιοσημείωτο 19,5% δηλώνει ότι απέφυγε πρόσφατα αγορές, περιμένοντας τις χαμηλότερες τιμές της Black Friday.
Ωστόσο, οι καταναλωτές εμφανίζονται και επιφυλακτικοί: Το 32% αμφιβάλλει για τη γνησιότητα των εκπτώσεων, ενώ το 7,2% φοβάται ότι θα ξοδέψει περισσότερα από όσα σχεδίαζε.
«Η φετινή έρευνα της Klarna για τη Black Friday αποτυπώνει την αλλαγή στη νοοτροπία των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι επιδεικνύουν ισορροπία μεταξύ της αξιοποίησης των προσφορών και της προσοχής στο πόσα θα δαπανήσουν. Στην Klarna συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους καταναλωτές με ευέλικτες λύσεις πληρωμών, όπως οι άτοκες δόσεις, που εξασφαλίζουν μια απρόσκοπτη και ασφαλή αγοραστική εμπειρία και κατά τη Black Friday» δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.
Ωστόσο, οι καταναλωτές εμφανίζονται και επιφυλακτικοί: Το 32% αμφιβάλλει για τη γνησιότητα των εκπτώσεων, ενώ το 7,2% φοβάται ότι θα ξοδέψει περισσότερα από όσα σχεδίαζε.
«Η φετινή έρευνα της Klarna για τη Black Friday αποτυπώνει την αλλαγή στη νοοτροπία των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι επιδεικνύουν ισορροπία μεταξύ της αξιοποίησης των προσφορών και της προσοχής στο πόσα θα δαπανήσουν. Στην Klarna συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους καταναλωτές με ευέλικτες λύσεις πληρωμών, όπως οι άτοκες δόσεις, που εξασφαλίζουν μια απρόσκοπτη και ασφαλή αγοραστική εμπειρία και κατά τη Black Friday» δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου