Είναι λίγο άκυρο που αποκαλούμε Hot Right Now την 40χρονη Πορτορικάνα που γνωρίσαμε από τα Rush Hour 2&3. Και μετά ψιλοχάσαμε μέχρι που έσκασε μύτη ως Carmen, η πιο ραδιούργα από τις -Λατινοαμερικανικής καταγωγής- καμαριέρες του Devious Maids, της νέας σειράς από τον δημιουργό των Desperate Housewives με την Eva Longoria σε ρόλο παραγωγού. Γιατί εκείνη, πάντα χοτ ήταν. Εμείς δεν προσέχαμε.
Αλλά το κορίτσι που εγκατέλειψε το πανεπιστήμιο στα 18 προκειμένου να πάει στην Νέα Υόρκη και να σπουδάσει υποκριτική, χορό και τραγούδι, το έκανε.
'Έκανα μπαλέτο από τα 4 μου. Απλά ως έφηβη συνειδητοποίησα ότι δεν πρόκειται να βγάλω λεφτά χορεύοντας στο Πουέρτο Ρίκο. Οπότε σηκώθηκα και έφυγα'
Μη διστάζοντας να πάρει μια μπανάνα στο χέρι και να δείξει στον -και καλά γκέι- Cuba πως ακριβώς κάνει στοματικό. Τι γλείφει πρώτα, τι δαγκώνει μετά και όλα τα λοιπά.Το πιο τραγικό είναι ότι η -πάλαι ποτέ- πρωταγωνίστρια του τηλεοπτικού Without a Trace, που χρειάστηκε να αγωνιστεί με λύσσα για να κερδίσει τον ρόλο, δεν ήταν καθόλου κακή.
Όπως δεν ήταν καθόλου κακή σε οτιδήποτε άλλη χαζομάρα έχει παίξει για το μεροκάματο όλα αυτά τα χρόνια.
Προφανώς με μικρότερο –σε σχέση με την Sofia- στήθος, αλλά σαφώς καλύτερους κοιλιακούς και πιο γυμνασμένα πόδια, ένεκα προυπηρεσίας ως χορεύτριας.
‘Η Lopez άνοιξε την πόρτα για όλα τα κορίτσια που μοιάζουν όπως εγώ. Σε ευχαριστώ Jennifer’
Αν δε κάνεις το κόπο να την ακούσεις να μιλάει σε συνεντεύξεις, καταλαβαίνεις ότι το κορίτσι είναι αλητάκι, ξύπνια και ατακαδόρισσα.Το είδος της γυναίκας που κλείνει σπίτια και κόβει κλήσεις για παράνομο κρυφοκοίταγμα.
Και αυτό παρότι ξεκίνησε δυναμικά αφού το 1994 ανακυρήχθηκε Miss American Petite, δηλαδή πιο όμορφη γυναίκα κάτω των 165 εκατοστών σε όλη την αμερικάνικη ήπειρο. Βόρεια, νότια και κεντρική.
Το μόνο, πάντως, που δεν μπορείς να της καταλογίσεις είναι έλλειψη φιλοδοξίας. Όχι μόνο η Roselyn βρέθηκε κάποια στιγμή να είναι υποψήφιa για Latin Grammy με το Amor Amor, το πρώτο της σίνγκλ. Αλλά συνέθεσε τα τραγούδια για το μιούζικαλ Yellow σχετικά με μια Πορτορικανή που πηγαίνει στην Νέα Υόρκη για να γίνει σταρ.
Επίσης εννοείται πως στην κινηματογραφική μεταφορά του μιούζικαλ έπαιξε τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Το μεγαλύτερο κρίμα από όλα είναι τόσο πόσες ελπίδες έχει εναποθέσει η Roselyn (σ.σ. τρελαίνομαι για το ονομά της) στο Devious Maids, ένα σίριαλ που οι μισοί κράζουν γιατί δεν βλέπεται και οι άλλοι μισοί γιατί θεωρούν ότι διαιωνίζει τα στερεότυπα για τις γυναίκες λατινοαμερικάνικης καταγωγής.
'Στην αρχή θεώρησαν ότι είμαι πολύ μεγάλη ή ότι δεν το θέλω αρκετά επειδή μόλις είχα γεννήσει. Αλλά πήγα, έκανα audition και το πάλεψα. Θέλω να ελπίζω ότι έχουμε αρκετές σεζόν μπροστά μας'
Όποτε αναγκάζεται να βγαίνει όπου μπορεί και να υπερασπίζεται το σίριαλ. Παρόλο που η ίδια είναι όσο Πορτορικάνα πάει. Και η μοναδική από τις αντίστοιχες σταρ που έχει όντως μεγαλώσει στο Πουέρτο Ρίκο.
'Δεν θέλω να ακουστώ αλλαζονική λέγοντας πως είμαι μεγάλη σταρ στο Πουέτρο Ρίκο. Αλλά είμαι η μοναδική από τις ηθοποιούς στο Χόλιγουντ που πραγματικά μεγάλωσε εκεί, οπότε με αγαπάνε. Και με ξέρουν όλοι'
Η αλήθεια είναι ότι ο δικός της ρόλος, αυτής της αριβίστριας Carmen που γίνεται υπηρέτρια στο σπίτι ενός διάσημου τραγουδιστή προκειμένου να βάλει την γόβα της και η ίδια στην μουσική βιομηχανία (ότι και αν χρειαστεί να κάνει) της πάει.Αλλά μια Roselyn δεν φέρνει την άνοιξη. Ακόμη και αν έχει και την Dania Ramirez να την σιγοντάρει.
Οπότε ναι, δυστυχώς, 'το χαραμίσαμε το κορμί πατριώτη'.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου