Τετάρτη, Απριλίου 26, 2017

Το ξέσπασμα της χήρας του Μπάρκουλη: Μου ζητούν 28.000 ευρώ από την εφορία





Σε απόγνωση βρίσκεται η Μαρία Μπάρκουλη μετά το ραβασάκι που δέχτηκε από την εφορία.

Αυτή την περίοδο περίμενε να πάρει τη σύνταξη του Ανδρέα Μπάρκουλη, 300 ευρώ το μήνα.... ως χήρα του για να ζήσει με τον γιο της. Μπορεί ακόμα να μην πήρε τη σύνταξη αλλά η εφορία της ζητάει να πληρώσει το ποσό των 28.000 ευρώ.

«Μου ζητούν 28.000 ευρώ από την εφορία και δεν έχω να πληρώσω. Αντί να βγει η σύνταξη του Ανδρέα, που θα είναι 300 ευρώ και θα έχουμε ένα μικρό βοήθημα, οι άθλιοι της κυβέρνησης μου έστειλαν μπουγιουρντί να πληρώσω 14.000 ευρώ εγώ και 14.000 ο γιος μου Νικόλας… Το 2012 κάποιοι άσχετοι στο υπουργείο Οικονομικών καταχώρισαν τον Ανδρέα Μπάρκουλη ως επιτηδευματία, δηλαδή ελεύθερο επαγγελματία, που εργαζόταν με μπλοκάκι. Ο Ανδρέας, που από το 1995 είναι συνταξιούχος και τα τελευταία χρόνια ήταν κατάκοιτος με άνοια και μετακινείτο με αναπηρικό καρότσι. Πού δούλευε και δεν το ξέρω; Με ρώτησαν πώς πέρασα το Πάσχα; Ρώτησαν το παιδί μου πως μεγαλώνει; Αν είχαμε να φάμε;».

Και πρόσθεσε μιλώντας στην εφημερίδα Espresso: «Δεν θα το αφήσω το θέμα έτσι. Αν ήξερα ότι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο θα έκανα -εντός 4 μηνών- αποποίηση κληρονομιάς, ώστε να μην εισπράττω από το “Διόνυσο” τα δικαιώματα από τις ταινίες του Ανδρέα. Μιλάμε για μικροποσά που φορολογούνται με 20%».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου