Πέμπτη, Απριλίου 27, 2017

Άδωνις κατά Παπαχριστόπουλου: Είσαι ανθρωπάκι, αλλάζεις κόμματα για να γλείφεις




«Ροντέο» η Βουλή (ΒΙΝΤΕΟ)

Με το γνωστό, αγοραίο, ύφος που χαρακτηρίζει την πλειοψηφία των δημόσιων παρεμβάσεών του, ο Άδωνις Γεωργιάδης επιτέθηκε φραστικά κατά του βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Θανάση Παπαχριστόπουλου....

Η αντιπαράθεση ξέσπασε, όταν ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε στην τελευταία εισήγηση της Επιτροπής Δεοντολογίας της Βουλής, να μην αρθεί η ασυλία του Θ. Παπαχριστόπουλου (ΑΝΕΛ), ώστε να πάει στο δικαστήριο μετά από μήνυση του αντιπροέδρου της ΝΔ.

«Βλέπω τον κ. Παπαχριστόπουλο. Ακούστε, κύριοι συνάδελφοι, τι τραβάω. Είμαι σε μια εκπομπή της ΕΡΤ -και εδώ είναι να απαντήσει- με κατηγορεί για διαφθορά, στημένες ερωτήσεις για τον Καρατζαφέρη και μου λέει “αν θέλετε, κάντε μου μήνυση”. Μου λέει: “θα αρθεί η ασυλία μου”. Μάλιστα. Ήρεμος εγώ, είπα “ωραία, θα σας κάνω μήνυση, εσείς είπατε ότι θα αρθεί η ασυλία σας και θα πάμε στο δικαστήριο να αποδείξετε αυτά που λέτε αν είναι αλήθεια”», είπε ο αντιπρόεδρος της ΝΔ και πρόσθεσε ότι ο κ. Παπαχριστόπουλος παρακαλούσε στην Επιτροπή Δεοντολογίας να μην αρθεί η ασυλία του, διότι δεν εννοούσε τίποτε για τον κ. Γεωργιάδη, τον οποίο σέβεται και τιμά.

«Ψεύδεστε» του φώναξε από το έδρανο ο Θανάσης Παπαχριστόπουλος. «Μην κάνετε έτσι, κύριε. Πάμε στο δικαστήριο. Μην κάνετε έτσι. Σηκωθείτε και πείτε “θέλω να αρθεί η ασυλία μου”», είπε ο Α. Γεωργιάδης και χαρακτήρισε κοινό συκοφάντη τον βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων.

«Λέτε ανακρίβειες…», επέμεινε ο Θ. Παπαχριστόπουλος και ακολούθησε ο εξής διάλογος:

Α. Γεωργιάδης: Και θα τα πούμε και στην Επιτροπή για την Υγεία, όταν με καλέσετε, να σε κάνω και εκεί ρεζίλι.

Αθ. Παπαχριστόπουλος: Δεν θα είσαι καλά.

Προεδρεύων (Αναστάσιος Κουράκης): Μη διακόπτετε, σας παρακαλώ.

Προχωρήστε, κύριε Γεωργιάδη.

Α. Γεωργιάδης: Να ζητήσεις συγγνώμη με θάρρος, αλλιώς να έρθεις στο δικαστήριο. Συκοφάντη!

Αθ. Παπαχριστόπουλος: Ηρεμήστε, κύριε Γεωργιάδη. Χάσατε την ψυχραιμία σας πολύ τον τελευταίο καιρό…

Α. Γεωργιάδης: Ε, βέβαια, σιγά! Αφού σε προστατεύουν τα φιλαράκια σου, για να βρίζεις και να ασχημονείς. Συκοφάντη, χυδαίε!

Αθ. Παπαχριστόπουλος: …και δεν σας κάνει καλό!

Α. Γεωργιάδης: Ακούστε, δεν μιλάω άλλο με ανθρωπάκια, δεν χρειάζεται. Από το ΠΑΣΟΚ στη Νέα Δημοκρατία, από τη Νέα Δημοκρατία στους Ανεξάρτητους Έλληνες, για να γλύφεις. Άσε με τώρα.

Λίγο αργότερα ο Θ. Παπαχριστόπουλος ζήτησε τον λόγο και αναφέρθηκε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Δεοντολογίας της Βουλής και στην τηλεοπτική του εμφάνιση που προκάλεσε την μήνυση του κ. Γεωργιάδη.

«Στον διάλογο που έγινε τότε, αλλά και χθες, είπα ότι ουδέποτε συκοφάντησα τον κ. Γεωργιάδη. Και ό,τι λέω, το αποδεικνύω. Τα στοιχεία που έφερα, θέλω να πιστεύω, ότι ήταν πειστικά. Γι’ αυτό τον λόγο θέλω να πω και ένα “ευχαριστώ” σε όλους τους εκπροσώπους των κομμάτων που ήταν παρόντες εκεί και που δεν είναι φίλοι μου, με εξαίρεση βέβαια -και αυτό το καταλαβαίνω, γιατί η κομματική πειθαρχία υπερέχει- τον εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας, οι οποίοι με υπερασπίστηκαν, γιατί δεν συκοφάντησα ποτέ τον κ. Γεωργιάδη. Αναφαίρετο δικαίωμά μου είναι να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Και είπα: «Αν κρίνετε ότι τον έχω συκοφαντήσει, κάντε αυτό που νομίζετε» ανέφερε ο κ. Παπαχριστόπουλος.






ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου