Πέμπτη, Μαρτίου 22, 2018

Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: Για πρώτη φορά μιλάει για τη νέα του σχέση – Είναι ζευγάρι με τη Χρυσή Βαρδινογιάννη; (video)





Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης αναφέρθηκε στην προσωπική του ζωή και στα δημοσιεύματα που τον θέλουν ζευγάρι με τη Χρυσή Βαρδινογιάννη.

«Πράγματα στη δημιουργική ζωή μου πάνε καλά και πράγματα στην προσωπική μου ζωή πάνε καλά»....

Και όταν ρωτήθηκε για τα δημοσιεύματα που κυκλοφορούν είπε στην κάμερα του Πρωινού: «Είναι δυνατόν να μου κάνεις αυτή την ερώτηση και να νομίζεις ότι θα σου απαντήσω; Δεν σας αφορούν αυτά. Δεν μιλάω ποτέ γι’ αυτά, οπότε και δεν περιμένεις ότι θα το κάνω τώρα. Είμαι πολύ καλά στην προσωπική μου ζωή και το ίδιο ελπίζω και για σένα και για όσους μας ακούν».

Δείτε τι άλλο δήλωσε στο βίντεο που ακολουθεί:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου