Πέμπτη, Απριλίου 26, 2018

Μητέρα 22χρονης: Είχε παχύνει λίγο αλλά συνήθιζε να φοράει φαρδιά ρούχα – Τι λέει ο πρώην σύντροφός της (video)






Η μητέρα της 22χρονης υποστήριξε πως δεν είχε καταλάβει τίποτα
«Της είπα να μιλήσει στη μητέρα της», λέει ο πρώην σύντροφός της

«Δεν είχα καταλάβει τίποτα. Η κόρη μου είχε παχύνει λίγο αλλά συνήθιζε να φοράει φαρδιά ρούχα», υποστηρίζει η μητέρα της 22χρονης που γέννησε στην μπανιέρα του σπιτιού της και πέταξε το μωρό από το μπαλκόνι...


Μάλιστα όταν η ίδια είδε κάποιες κηλίδες αίματος στο μπάνιο, την ρώτησε τι είχε συμβεί, αλλά η 22χρονη είπε πως ήταν αδιάθετη. «Την Παρασκευή είχα πάει σε μια δουλειά και η κόρη μου είχε μείνει σπίτι. Όταν γύρισα την βρήκα ξαπλωμένη. Εκείνη τη μέρα είχα διακρίνει κάποιες κηλίδες αίματος στο μπάνιο και την ρώτησα τι είχε συμβεί. Μου απάντησε πως ήταν αδιάθετη. Και την επόμενη μέρα όμως συνέχιζε να έχει έντονη αιμορραγία και πάλι όμως μου έλεγε πως ήταν εξαιτίας της περιόδου».

Στην κατάθεσή της στους αστυνομικούς η μητέρα είπε πως άρχισε να υποπτεύεται ότι κάτι περίεργο συμβαίνει όταν είδε στις ειδήσεις πως βρέθηκε ένα νεογέννητο μωρό νεκρό στην πολυκατοικία τους, ωστόσο και πάλι η κόρη της αρνήθηκε ότι έχει κάποια σχέση με το περιστατικό. «Όταν είδα στα κανάλια το Σάββατο ότι είχε βρεθεί νεκρό βρέφος στον ακάλυπτο χώρο της πολυκατοικίας μας την ρώτησα αν έχει καμία σχέση με αυτό, αν ξέρει ή έχει δει κάτι και αρνήθηκε σε έντονο ύφος. Με έπεισε ότι δεν ήξερε κάτι».

«Της είπα να μιλήσει στη μητέρα της», λέει ο πρώην σύντροφός της

Το ζευγάρι ήταν μαζί, όταν σπούδαζαν στην επαρχία. Λίγο καιρό αργότερα, οι δύο πρώην σύντροφοι μίλησαν και η 22χρονη του αποκάλυψε το μυστικό της, όπως και ότι γνώρισε τον πατέρα του παιδιού της μέσω Facebook. «Μου είπε ότι είναι έγκυος από ένα νεαρό που τον γνώρισε στο Facebook»

«Όταν χωρίσαμε κόψαμε επαφές και όταν συνομιλήσαμε μετά από κάποιους μήνες, μου είπε με χαλαρό ύφος ότι είναι έγκυος. Και μάλιστα από έναν νεαρό που τον είχε γνωρίσει το καλοκαίρι μέσω facebook. Εγώ αρχικά δεν την πίστεψα γιατί μου μιλούσε και ήταν πολύ χαλαρή», περιγράφει ο νεαρός.

Όπως έμαθε στη συνέχεια, ο πατέρας, σύμφωνα με τα λεγόμενα της κοπέλας, γνώριζε την κατάστασή της, αλλά εξαφανίστηκε και την παράτησε. «Στη συνέχεια της συζήτησής μας, την ρώτησα « ο πατέρας του μωρού, γνωρίζει ότι είσαι έγκυος;» και μου λέει : « ναι ,το γνωρίζει αλλά εξαφανίστηκε και με παράτησε» αυτό μου είχε αναφέρει κι από τότε δεν είχαμε καμία συνομιλία».







Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/ellada/mitera-22chronis-eiche-pachynei-ligo-alla-synithize-na-foraei-fardia-roycha-ti-leei-o-proin-syntrofos-tis-video/#ixzz5DlvZR2uL

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου