Τετάρτη, Οκτωβρίου 17, 2018

Μαρίνα Τσιντικίδου: Καθόλου δεν εννοούσα κάτι περί σεξουαλικού bullying





Μετά το σάλο που ξέσπασε μετά τις δηλώσεις της για bullying από τον Ανδρέα Μικρούτσικο η Μαρίνα Τσιντικίδου σε νέα συνέντευξή της ξεκαθάρισε κάποια πράγματα....

«Καθόλου δεν εννοούσα κάτι περί σεξουαλικού bullying. Εγώ όλα τα χρόνια είμαι μακριά από τέτοιες καταστάσεις. Πού να φανταστώ ότι θα γινόταν όλο αυτό; Πραγματικά απόρησα με το πόσο ενδιαφέρον έδειξαν για κάτι που έγινε 25 χρόνια πριν».

Όσο για τις αντιδράσεις της Σοφίας Βόσσου είπε στην εφημερίδα spirto: «Εγώ απάντησα στην κ. Βόσσου μέσω της προσωπικής μου σελίδας στο facebook και αυτό ήταν ήδη πάρα πολύ για εμένα, αλλά δεν μπορείς να στέκεσαι άπραγος όταν σε βρίζουν δημόσια γιατί εγώ δεν έβρισα κανέναν».

Τελικά θα κινηθεί νομικά κατά της τραγουδίστριας; «Όχι. Αν δε το συνεχίσει, όχι. Αν το συνεχίσει, ναι. Εγώ δεν θα ήθελα να το συνεχίσω. Είπα μια κουβέντα που ήταν αλήθεια, αλλά δεν περίμενα να πάρει τέτοια διάσταση. Αυτές τις μέρες δεν σήκωσα κανένα τηλέφωνο, είναι το πρώτο τηλέφωνο που σηκώνω σε εσάς. Δεν βρίσκω το θέμα και τόσο σημαντικό, οπότε χαίρομαι τώρα που έχει «κάτσει», γιατί δεν θα ήθελα άλλο να ασχοληθώ».



Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/lifestyle/marina-tsintikidoy-katholoy-den-ennooysa-kati-peri-sexoyalikoy-bullying/#ixzz5U7wZ3QSa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου