Κυριακή, Δεκεμβρίου 30, 2018
ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΙΜΙΟ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΣΗΜΑΙΑ ΑΠΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
Πρωτοφανής βεβήλωση στην εκκλησία της Αναστάσεως
στο Ημεροβίγλι της Σαντορίνης.., έσπασαν τον σταυρό στο καμπαναριό και μετά για να ολοκληρωθεί η δουλειά σπάσανε και το καμπαναριό μαζί.
Και φυσικά διέλυσαν και την σημαία μας!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου