Κυριακή, Δεκεμβρίου 30, 2018

ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΙΜΙΟ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΣΗΜΑΙΑ ΑΠΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ




Πρωτοφανής βεβήλωση στην εκκλησία της Αναστάσεως

στο Ημεροβίγλι της Σαντορίνης.., έσπασαν τον σταυρό στο καμπαναριό και μετά για να ολοκληρωθεί η δουλειά σπάσανε και το καμπαναριό μαζί.



Και φυσικά διέλυσαν και την σημαία μας!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου