Τετάρτη, Ιανουαρίου 16, 2019

Συγκλονίζει ο 27χρονος σκιέρ που εγκλωβίστηκε στο Ελατοχώρι – «Δεν έκλαψα, αλλά φώναζα για ώρες»





Συγκλονιστική είναι η περιγραφή του 27χρονου, Βασίλη Κινικλή, του σκιέρ που εγκλωβίστηκε για περισσότερες από 24 ώρες στο Ελατοχώρι Πιερίας, σε ένα σημείο με υψόμετρο 1.500 μέτρων.

Ο 27χρονος, μίλησε στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη για τις τρομακτικές ώρες που έζησε μέσα στη σπηλιά που βρήκε καταφύγιο.

Γύρω στις 2 το μεσημέρι της Κυριακής, αποφάσισε να κάνει σνόουμπορντ εκτός πίστας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χαθεί και όταν άρχισε να νυχτώνει κατάλαβε και ο ίδιος ότι δεν θα μπορούσε να επιστρέψει.

«Περπάτησα για τουλάχιστον 3 ώρες. Έσκαψα στο χιόνι και εντόπισα μια μικρή σπηλιά στην οποία αποφάσισα να μπω και να περιμένω», δήλωσε ο 27χρονος Βασίλης. «Ευτυχώς οι πυροσβέστες με βρήκαν έγκαιρα και θέλω πολύ να τους ευχαριστήσω. Με βοήθησαν πολύ και ψυχολογικά. Όταν τους είδα μου έδωσαν 10 χρόνια ζωής», συνέχισε.

«Η μητέρα μου δεν γνώριζε ότι έχω χαθεί. Δεν την ενημέρωσαν για να μην ανησυχήσει. Το ήξεραν ο αδερφός μου, η κοπέλα μου και κάποιοι φίλοι. Τη μητέρα μου την ενημέρωσαν δημοσιογράφοι που με έψαχναν», δήλωσε ο 27χρονος.

Περιγράφοντας την τρομακτική εμπειρία του ο 27χρονος σκιέρ είπε: «Όταν βγήκα εκτός πίστας, νόμιζα ότι κάποια στιγμή θα ξαναβρώ τον δρόμο μου. Κάποια στιγμή βρέθηκα κάπου που δεν μπορούσα να περπατήσω γιατί το χιόνι ήταν περίπου ένα μέτρο. Στο βάθος είδα ένα χωριό και είπα να πάω προς τα εκεί. Μετά άρχισε να νυχτώνει και κατάλαβα ότι δεν θα μπορούσα να φτάσω. Έτσι είπα ότι πρέπει κάπου να σταματήσω και να περιμένω. Είχε πάρα πολύ κρύο. Δεν έκλαψα, αλλά φώναζα για πολλές ώρες».




Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/ellada/sygklonizei-o-27chronos-skier-poy-egklovistike-sto-elatochori-den-eklapsa-alla-fonaza-gia-ores/#ixzz5cgdFKed5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου