Πέμπτη, Ιουνίου 13, 2019

Συγκλονίζουν οι διάλογοι μετά τον εντοπισμό της σορού της Siera – «Άναψε ένα κερί για το μωρό»




Μετά από σχεδόν δύο μήνες ερευνών βρέθηκε η σορός της νεότερης από τα επτά θύματα του «Ορέστη»
Η σορός βρέθηκε σε βάθος έξι περίπου μέτρων μέσα σε καλαμιώνες και ήταν τυλιγμένη με σχοινί και δεμένη με τσιμεντομπλόκ
«Βαστώ το στην αγκαλιά μου, Έντουαρντ, βαστώ το λαλώ σου»

Συγκλονιστικοί είναι οι διάλογοι του δύτη με τον υπεύθυνο των επιχειρήσεων τη στιγμή της ανεύρεσης της σορού της 6χρονης Siera, στη λίμνη Μεμί, στο Ξυλιάτο, μετά από σχεδόν δύο μήνες ερευνών.

Υπενθυμίζεται ότι η σορός της 6χρονης Σιέρα βρέθηκε σε βάθος έξι περίπου μέτρων, μέσα σε καλαμιώνες και ήταν τυλιγμένη με σχοινί και δεμένη με τσιμεντομπλόκ. Σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου Τύπου της αστυνομίας, Ανδρέα Αγγελίδη, η σορός βρέθηκε σε κατάσταση σαπωνοποίησης.



Μετά από νέες υποδείξεις του 35χρονου καθ’ ομολογία κατά συρροή δολοφόνου, λίγο μετά το μεσημέρι της Τετάρτης, έκλεισε αυτός ο κύκλος του δράματος, με τον εντοπισμό της σορού της νεότερης από τα επτά θύματα.

«Βαστώ το στην αγκαλιά μου, Έντουαρντ, βαστώ το λαλώ σου», ήταν τα λόγια του δύτη. Η εταιρεία, που από την πρώτη στιγμή βρίσκεται δίπλα από την Πυροσβεστική Υπηρεσία στις έρευνες, δημοσίευσε το βράδυ της Τετάρτης τους διαλόγους του δύτη με τον υπεύθυνο των επιχειρήσεων, καθώς και μερικές φωτογραφίες.

DIVER: EDWARD…
SUPERVISOR: ΕΛΑ ΠΑΜΠΟ…
DIVER: ΑΝΑΨΕ ΕΝΑ ΚΕΡΙ.
SUPERVISOR: ΘΑ ΑΝΑΨΩ ΠΑΜΠΟ ΜΟΥ.ΓΙΑΤΙ;
DIVER: ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΡΟ.ΒΑΣΤΩ ΤΟ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ EDWARD ΒΑΣΤΩ ΤΟ ΛΑΛΩ ΣΟΥ (ΣΥΓΚΙΝΗΜΕΝΟΣ)
SUPERVISOR: ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ…
Η σχετική ανάρτηση:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου