Πέμπτη, Ιουλίου 18, 2019

Δίκη Χρυσής Αυγής: Σήμερα η απολογία του Ρουπακιά για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα (video)





Αναμένεται να δώσει διευκρινήσεις για τους λόγους που τον οδήγησαν στη δολοφονία, αλλά και τη σχέση των συγκατηγορουμένων του χρυσαυγιτών στην υπόθεση
Ο Ρουπακιάς συνελήφθη επ’ αυτοφώρω στη σκηνή του εγκλήματος
Τα όσα εκτυλίχθηκαν το βράδυ εκείνο έχουν αποτυπωθεί σε βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας της περιοχής

Ο καθ’ ομολογία δολοφόνος του Παύλου Φύσσα, Γιώργος Ρουπακιάς, θα απολογηθεί σήμερα (18/7) ενώπιον των φυσικών δικαστών του και του ακροατηρίου, για το βράδυ της 18ης Σεπτεμβρίου του 2013.

Ο άνθρωπος που σκότωσε τον 34χρονο μουσικό, ανοίγοντας το δρόμο στη διερεύνηση της δράσης της Χρυσής Αυγής, αναμένεται να δώσει διευκρινήσεις για τους λόγους που τον οδήγησαν στη δολοφονία, αλλά και τη σχέση των συγκατηγορουμένων του χρυσαυγιτών στην υπόθεση.

Ο Ρουπακιάς συνελήφθη επ’ αυτοφώρω στη σκηνή του εγκλήματος, όταν ο ίδιος ο Παύλος Φύσσας τον υπέδειξε στους αστυνομικούς, λίγο πριν πεθάνει.

«Με μεγάλη ευκολία θα έκανα τον Ρουπακιά κομμάτια. Τώρα να μου τον δώσουν. Αρκεί να μου τον δώσουν. Να μου πουν πάρ’ τον και εγώ με μεγάλη ευκολία τον κομμάτιαζα. Και δεν θα είχα και τύψεις», είχε πει η Μάγδα Φύσσα σε συνέντευξή της στην ΕΡΤ, ενώ μιλώντας στον News 24/7 στους 88,6 είχε υπογραμμίσει ότι δεν είναι σύμβολο, αλλά «υποχρεωμένη να είμαι στη δικαστική αίθουσα, είμαι υποχρεωμένη για πολλούς να είμαι εκεί».

Τα όσα εκτυλίχθηκαν το βράδυ εκείνο έχουν αποτυπωθεί σε βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας της περιοχής, που συγκέντρωσε το ερευνητικό κέντρο Forensic Architecture και κατέθεσε στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων. Μεταξύ άλλων, υπάρχει βίντεο από κάμερα της οδού Τσαλδάρη 68, που αποτυπώνει τη στιγμή της δολοφονίας, ενώ σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, τη στιγμή που ο Ρουπακιάς προσέγγιζε το σημείο του εγκλήματος ο Παύλος Φύσσας περιτριγυριζόταν από 3-4 άτομα της Χ.Α.
Από το υλικό, εγείρονται ξανά τα ερωτήματα σχετικά με την ολιγωρία των αστυνομικών της ομάδας ΔΙΑΣ, που βρίσκονταν στο σημείο, καθώς εμφανίζονται να έχουν φτάσει στο σημείο νωρίτερα, ωστόσο αποφάσισαν να κάνουν τον κύκλο του οικοδομικού τετραγώνου, γεγονός που δεν διαβίβασαν στο κέντρο επιχειρήσεων της ΔΙΑΣ, ούτε ανέφεραν στις μαρτυρίες τους.
Στο παρελθόν ο Ρουπακιάς, που δηλώνει υποστηρικτής και όχι μέλος της Χρυσής Αυγής, έχει δώσει πλήρη κάλυψη σε όλους τους συγκατηγορούμενούς του, εκτός από το Γιώργο Δήμου, ο οποίος με τη σειρά του απολογούμενος έχει πει στο δικαστήριο ότι «δέχθηκε απειλές κατά της ζωής του για να μη μιλήσει».
Ο Ρουπακιάς έχει πει στο παρελθόν: «Επιτέθηκα στον Παύλο Φύσσα γιατί αυτός ήταν ο πρώτος που βρήκα μπροστά μου αφότου με τράβηξαν κάποιοι από την ομάδα αυτή από τα αυτοκίνητο. Και οι άλλοι βέβαια μου επιτέθηκαν, αλλά εγώ χτύπησα αποκλειστικά το θύμα γιατί αυτός βρισκόταν πιο κοντά μου. Το θύμα ούτε το γνώριζα ούτε κάποιος με έστειλε εκεί, ούτε πήγαινα ανάποδα με το αυτοκίνητό μου. Οι αστυνομικοί την ώρα που ήρθαν είδαν ότι δέχθηκα χτυπήματα από το θύμα και την παρέα του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου