Στα 40 εκατομμύρια ευρώ ανήλθε η online διαφημιστική δαπάνη κατά το πρώτο εξάμηνο του 2011, ενώ σύμφωνα με το IAB Hellas (Interactive Advertising bureau) έγιναν επενδύσεις ύψους 24 εκατ. ευρώ. Σε αυτήν την καθιερωμένη καταγραφή του...
μεγέθους της ελληνικής αγοράς, συμμετείχαν 25 online εκδόσεις και διαφημιστικά δίκτυα, αντιπροσωπεύοντας περισσότερες από 150 ιστοσελίδες.
Η σχετική ανακοίνωση που συνόδευε την καταγραφή, έκανε λόγο για ενίσχυση της θέσης της ψηφιακής επικοινωνίας ως κοιτίδας δυναμικής ανάπτυξης στην Ελλάδα, καθώς η Ελλάδα συγκλίνει σε ρυθμούς ανάπτυξης με τις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες του δικτύου ΙΑΒ.
enet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου