Μακρύτερη, πιο σικάτη και με μεγάλη ποικιλία κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου θα κυκλοφορήσει η νέα «τριάρα» της BMW, που όπως είχαν υποσχεθεί οι άνθρωποι της ...
γερμανικής εταιρείας αποκαλύφθηκε μέσω του διαδικτύου στην επίσημη ιστοσελίδα της. Το μοντέλο, στο οποίο στηρίζει πολλά η BMW εδώ και αρκετά χρόνια, είναι μακρύτερο κατά 5 εκατοστά σε σχέση με τον προκάτοχο του, ενώ και το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά μερικά χιλιοστά. Όλοι οι τετρακύλινδροι κινητήρες της Σειράς 3 θα είναι υπερτροφοδοτούμενοι. Πρόκειται για έναν 1.600άρη με απόδοση 136 ίππους (316i) και ένα δίλιτρο με 184 ίππους (320i) και 245 ίππους στην περίπτωση της 328i.
Την κορυφαία -για την ώρα- έκδοση του γερμανικού σεντάν θα αποτελέσει η εξακύλινδρη 335i, που αποδίδει 306 ίππους, ενώ στα μέσα του 2013 αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της και η «καυτή» M3, επίσης εξακύλινδρη, και πιθανότατα με περισσότερους από έναν υπερτροφοδότες, με απόδοση που θα ξεπερνά τους 450 ίππους. Τα πράγματα όσον αφορά τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις είναι πιο γνώριμα, αφού η 316d με 115 ίππους θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα της γενιάς που κυκλοφορεί σήμερα, ενώ αργότερα η νέα «τριάρα» θα εμπλουτιστεί με την 323d, που θα αποδίδει 204 ίππους. Η σπουδαιότερη από τις εκδόσεις της Σειράς 3 δεν είναι άλλη από την ActiveHybrid3, η οποία στα χνάρια της ActiveHybrid7 θα εφοδιάζεται με τον εξακύλινδρο κινητήρα της 335i και σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα (+10% σε ισχύ) η απόδοσή της θα φτάνει τους 340 ίππους, έχοντας βέβαια ως κύριο γνώμονα τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και τις μειωμένες εκπομπές CO2.
H βαυαρική εταιρεία διαθέτει πλήθος τεχνολογιών στην γκάμα της και έτσι έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει τη νέα Σειρά 3 με σημαντικά «όπλα», όπως το αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων, που προέρχεται από τη μεγαλύτερη Σειρά 5. Το μεσαίο σεντάν, που διατηρεί το δυναμικό προφίλ στο αμάξωμά του, έχοντας βέβαια αποκτήσει σύγχρονα στοιχεία μέσα και έξω, αναμένεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2012 στις αγορές της Ευρώπης, μαζί φυσικά και με την ξεχωριστή ActiveHybrid3.
Ν.Β.
cityauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου