Δευτέρα, Νοεμβρίου 07, 2011

Peugeot 208: ΑΝΑ-ΓΕΝΝΗΣΗ

Άνοιξη 2012: η Peugeot θα παρουσιάσει το νέο της μοντέλο στην κατηγορία "B". Θα είναι διαθέσιμο σε δύο ξεχωριστά αμαξώματα : 3-θυρο και 5-θυρο....

Σήμερα, δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο που είναι ικανό να προσελκύσει μια ένα ευρύ
καταναλωτικό κοινό με νέες απαιτήσεις, η Peugeot αποδεικνύει ότι η απλή ανανέωση του
αυτοκινήτου δεν είναι αρκετή. Από την αρχή το σχέδιο «Α9» υιοθέτησε τις πιο φιλόδοξες προδιαγραφές που έχει ποτέ χρησιμοποιήσει η Μάρκα, για να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που αντιπροσωπεύει πραγματικά μία νέα γενιά αυτοκινήτων.

Η Peugeot δεν δίστασε να ξαναγράψει τους κανόνες, με διάθεση να επανεφεύρει τις αξίες πάνω
στις οποίες χτίστηκε η επιτυχία των θρυλικών 205, 206 και 207, και να τις "ανα-γεννήσει", για
να δημιουργήσει

Οι αρχικές επιλογές δημιουργούν ένα αυτοκίνητο που είναι ελαφρύ (110 kg ελαφρύτερο κατά μέσο όρο σε
σύγκριση με το 207, μείωση που μπορεί να φτάσει έως –173 kg με μία γκάμα που ξεκινά στα 975 kg),
αεροδυναμικό (Cd με τιμή 0.29, CdA με τιμή 0.61), και με μικρές διαστάσεις (-7 cm σε μήκος, -1 cm
σε ύψος). Αυτά τα προτερήματα τονίζονται από τον ιδιαίτερα αυξημένο χώρο επιβατών, με
περισσότερο χώρο στις πίσω θέσεις (+5 cm στα γόνατα) και με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (+15
dm3 σε όγκο), απόδειξη της βελτιστοποιημένης αρχιτεκτονικής απόδοσης.

‘Αιωρούμενη’ εμπρός γρίλια, οπτική υπογραφή των εμπρός φώτων, πίσω φώτα σε σχήμα ‘boomerang’ – κάθε
λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί με απόλυτη συνάφεια με την ισορροπία του αυτοκινήτου, που βασίζεται
σε μία «σπονδυλική στήλη», ορατή ακόμη και στην οροφή. Σμιλευμένο, αθλητικό και
εκλεπτυσμένο, με σχεδιασμό που οδηγεί προς μια ανανεωμένη και μοντέρνα ελκυστική
εμφάνιση. Τα δύο διαφορετικά αμαξώματα έχουν επεξεργαστεί με εντελώς διαφορετικό τρόπο

Στο εσωτερικό , η θέση οδήγησης έχει επανασχεδιαστεί από την αρχή για να γίνει απόλυτα
φυσική και ξεκάθαρη. Τοποθετημένος πίσω από το μικρό τιμόνι, βρίσκεται ένας πίνακας οργάνων
«head up», ενώ στην κεντρική κονσόλα κυριαρχεί μία μεγάλη οθόνη αφής. Αυτό το σύνολο
«επικοινωνεί» με τους επιβάτες και συμβάλλει στην πρακτικότητα, την ασφάλεια, την ποιότητατου εσωτερικού σχεδιασμού, όπως επίσης και στην οδηγική απόλαυση.

Επιτυγχάνοντας κατά μέσο όρο εκπομπές CO2 κατά 34 g/km χαμηλότερες από το 207, το 208
ηγείται στην κατηγορία του. Η τεχνολογία κινητήρων τελευταίας γενιάς και η χρήση του συστήματος
μικρο-υβριδισμού e-HDi σχεδόν σε όλες τις εκδόσεις, έρχονται να προστεθούν στο μειωμένο βάρος
και στην εξαιρετική αεροδυναμική του αυτοκινήτου.

Με πέντε εκδόσεις, τέσσερις από τις οποίες είναι εξοπλισμένες με το νέας γενιάς σύστημα Stop &Start (e-HDi), η γκάμα diesel ξεκινά με εκπομπές 87 g/km CO2 και κατανάλωση 3.4 l /100 km, ενώ οι εκπομπές ρύπων ποτέ δεν ξεπερνούν τα 99 g!

Το 208 παρουσιάζει μία νέα γκάμα 3-κύλινδρων κινητήρων βενζίνης, 1.0 και 1.2 l VTi, που είναι
ιδιαίτερα αποδοτικοί, με γκάμα που ξεκινά με εκπομπές 99 g/km CO2, και κατανάλωση καυσίμου 4.3 l /100 km. Το 208 όμως δεν σταματά εδώ. Με χρήση 25% "πράσινων υλικών" (ανακυκλωμένα ή
φυσικά υλικά) που αποτελούν την πλειοψηφία των πολυμερών, βάζουν το 208 σε μία νέα εποχή
αναφορικά με την οικολογική προσέγγιση. Σε παγκόσμια πρώτη, ο πίσω προφυλακτήρας και το
σύνολο του ανεμιστήρα του κυκλώματος ψύξης του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα εξολοκλήρου
από τέτοια υλικά. Αυτό το είδος του προφυλακτήρα επιτρέπει την εξοικονόμηση 1600 τόνων
πετρελαίου τη χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου