Μετά από αρκετές κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί στο διαδίκτυο, εμείς σας παρουσιάζουμε την πιο ολοκληρωμένη μορφή του, με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών. Το σίγουρο είναι σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα από την ημερομηνία της πρώτης του εμφάνισης, το 2008, η Renault αποφάσισε πως έχει την ανάγκη για ριζικές αλλαγές.
Αυτό είναι άμεση απόρροια της μέτριας εμπορική του πορείας, ειδικά στην εγχώρια αγορά, και δη απέναντι στο νεότερο Citroen C4 και στο άρτι ανανεωμένο, Peugeot 308.
Όπως προκύπτει από την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα, και σε αντίθεση με τις ελαφρές ανανεώσεις που υπέστη το Peugeot, το Megane θα δεχτεί αισθητικές βελτιώσεις σε βάθος. Η λογική του σχεδιασμού, που θα αποτελεί μέρος της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της γαλλικής φίρμας, μας έχει ήδη συστηθεί από το ανανεωμένο Renault Twingo, που θα έρθει στη χώρα μας στις αρχές του επόμενου χρόνου. Έτσι ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι πιο ογκώδης, με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ τα εμπρός φωτιστικά έχουν πιο αεροδυναμικό σχεδιασμό και έχουν στρογγυλοποιηθεί σε σχήμα. Εντύπωση προκαλεί το νέο σήμα της εταιρείας που «πλέει» ανάμεσα στον προφυλακτήρα και το νέο εμπρός καπό, που είναι έντονα νευρώδες, σχηματίζοντας ένα χαρακτηριστικό «U» που φτάνει μέχρι τις εμπρός κολόνες. Σχέδιο που υπάρχει και στο τωρινό μοντέλο, αλλά εδώ γίνεται ολοκληρώνει ένα πιο δυναμικό σύνολο. Κατά τα λοιπά, το προφίλ του μοντέλου, από ό,τι μπορεί να διακριθεί και στη φωτογραφία, δεν αλλάζει δραματικά, ενώ τα πίσω φώτα θα συνεχίσουν να εισχωρούν στα πίσω φτερά, αλλά, πιθανά, με σκούρα φανάρια, πλέον.
Αλλαγές αναμένονται και στο εσωτερικό, με πρώτη και καλύτερη τη φήμη που θέλει το ανανεωμένο μοντέλο να λύνει το πρόβλημα των χώρων στο πίσω κάθισμα, με αλλαγές στο μεταξόνιο. Τέλος, κάτω από το καπό οι αλλαγές δεν πρόκειται να εκ βάθρων, αλλά η Renault αναμένεται να λύσει το θέμα του ανταγωνισμού με τα 1.200άρια τούρμπο γερμανικά μοντέλα, τοποθετώντας και αυτή τον δικό της 1,2 TCe που είναι γνωστός από το Clio.
Το ανανεωμένο Renault Megane 3ης γενιάς θα παρουσιαστεί το Μάρτιο του 2012, στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου