Τον Δεκέμβριο του 2011 προβλέπεται να αρχίσει και στη χώρα μας η διάθεση του νέου 3ροδου scooter 350D του Ιταλικού οίκου Quadro Tecnologie.Το πρώτο μοντέλο Quadro 350D, ένα 3ροδο scooter με δύο τροχούς 14 ιντσών και έναν τροχό 15 ιντσών, είναι προϊόν εμπνευσμένης σχεδίασης του οίκου Studio Marabese Design, ο οποίος έχει προσφέρει σχεδιαστικά μεγάλο έργο στη μοτοσικλέτα και τα scooters....
Το τελικό στάδιο συναρμολόγησης του οχήματος πραγματοποιείται στην Ταϊβάν, χώρα γνωστή για τα scooters ποιότητος μεγάλων brands. Το μελλοντικό project Quadro 4D που θα ολοκληρωθεί το 2012, φιλοδοξεί να είναι το πρώτο scooter με 4 τροχούς που θα εμφανιστεί στην παγκόσμια αγορά.
Καρδιά των δύο scooter είναι το αποκλειστικό σύστημα αναρτήσεων HTS (Hydraulic Tilting System).
Περισσότερες πληροφορίες για τη λειτουργία και τις δυνατότητες του νέου scooter 350D μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: www.quadroscooters.gr
Το 350D είναι εφοδιασμένο με το υψηλής τεχνολογίας υδροπνευματικό σύστημα ανάρτησης HTS (Hydraulic Tilting System), μία παγκόσμια καινοτομία που προσδίδει στο όχημα σταθερότητα, ικανότητα ελιγμών, ασφάλεια και οδηγική απόλαυση.
Αυτό το καινοτόμο υδραυλικό σύστημα αναρτήσεων επιτρέπει και στους δύο εμπρόσθιους τροχούς να προσαρμόζονται διαρκώς στην επιφάνεια του δρόμου χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη οδηγική εμπειρία, εξασφαλίζοντας έτσι μια σταθερή και άνετη οδήγηση ακόμα και σε καταστάσεις που θα έθεταν ένα όχημα εκτός ισορροπίας (π.χ. σαμαράκια δρόμου και λακκούβες, ράγες, ξαφνικά εμπόδια κτλ.). O καινοτόμος μηχανισμός κλίσης επιτρέπει στο όχημα να αποδίδει τα μέγιστα σε απόδοση και άνεση, προσφέροντας ευχαρίστηση οδηγώντας με αίσθημα ασφάλειας.
Το υδροπνευματικό σύστημα ανάρτησης HTS βρίσκεται στους εμπρόσθιους τροχούς και τους επιτρέπει να γέρνουν ταυτόχρονα και να περιστρέφονται ανεξάρτητα. Σε σύγκριση με άλλα μηχανικά συστήματα που υπάρχουν τώρα στην αγορά, το HTS ξεχωρίζει για την ευκολία χρήσης και τον απλό σχεδιασμό του, που έχει ως αποτέλεσμα να προσφέρει χαμηλότερο βάρος και ελάχιστη συντήρηση.
Το σύστημα HTS αποτελείται από δύο «υδραυλικούς» κυλίνδρους και έναν κύλινδρο «ελατήριο». Οι υδραυλικοί κύλινδροι συνδέουν το πλαίσιο του οχήματος στα δύο εμπρόσθια ψαλίδια, ενώ ο κύλινδρος «ελατήριο» που εδράζεται στο κέντρο, προσφέρει το παραδοσιακό αίσθημα απόσβεσης για την εμπρόσθια ανάρτηση.
Η ροή του λαδιού μέσα στους κυλίνδρους ρυθμίζεται από μία βαλβίδα σύμφωνα με τις δυνάμεις που εφαρμόζονται από τις καμπύλες του δρόμου και την κλίση. Επιπροσθέτως, το συμπιεσμένο αέριο που είναι αποθηκευμένο στο χαμηλότερο τμήμα των υδραυλικών κυλίνδρων, προσφέρει αύξηση της ανταπόκρισης των εμπροσθίων τροχών στις εντολές του οδηγού, βελτιώνοντας έτσι τη δυνατότητα ελιγμών. Όλα αυτά αποφέρουν απαράμιλλη απόδοση φρεναρίσματος και δυνατότητες χειρισμού του οχήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου