"Εκλογές τον χρόνο που έχει συμφωνηθεί" ζητά ο αντιπρόεδρος της ΝΔ. Ο υπουργός Εξωτερικών σε συνέντευξή του τονίζει πως "έχει υπάρξει συμφωνία μεταξύ των αρχηγών των κομμάτων και του κ.Παπαδήμου που πρέπει να τηρηθεί", ενώ προσθέτει με νόημα πως "πρέπει να τηρούνται οι δημοκρατικοί θεσμοί"...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου