Πέμπτη, Ιανουαρίου 19, 2012

Η νέα γενιά Boxster:Το roadster με τον κινητήρα στο κέντρο, απο την Porsche!

Το σημαντικά μικρότερο βάρος, το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το φαρδύτερο μετατρόχιο και οι μεγαλύτεροι τροχοί αναβαθμίζουν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρα-κτηριστικά οδήγησης αυτού του σπορ "κεντρομήχανου" αυτοκινήτου, το οποίο είναι ήδη με μεγάλη δια-φορά το καλύτερο στην κατηγορία του, ενώ πλέον υποστηρίζεται και από το νέο τιμόνι με ηλεκτρομηχα-νική υποβοήθηση.


Οι νέες Boxster έχουν να επιδείξουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ είναι έως και κατά 15% αποδοτικότερες στην κατανάλωση καυσίμου. Ανάλογα με το μοντέλο, η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται σημαντικά κάτω από τα 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Έτσι, η νέα Boxster προσφέρει ακριβώς αυτό που υπόσχονται το θεμελιωδώς αλλαγμένο στυλ με τους κοντύτερους προβόλους, το παρμπρίζ που έχει μετατοπιστεί σημαντικά προς τα εμπρός, με πιο επίπε-δη σιλουέτα και με πιο εκφραστικές αιχμές στο αμάξωμα. Οι επιβάτες περιβάλλονται από την πλήρως ανασχεδιασμένη και ηλεκτρική κουκούλα, η οποία πλέον φιλοξενείται σε ειδικό κάλυμμα. Η φιλοσοφία του εσωτερικού προσφέρει στους επιβάτες μεγαλύτερους χώρους και αντανακλά τη νέα γραμμή Por-sche, με την κεκλιμένη κεντρική κονσόλα, η οποία, προερχόμενη από την Carrera GT και εξασφαλίζει ακόμα καλύτερη εργονομία σε όλα τα μοντέλα.


Η νέα γενιά αυτού του σπορ αυτοκινήτου πραγματοποιεί το ντεμπούτο της με τα κλασικά δύο μοντέλα, την Boxster και την Boxster S. Και τα δύο διαθέτουν εξακύλινδρους κινητήρες μπόξερ, σύστημα διαχεί-ρισης θερμότητας και λειτουργία start/stop. Ο νέος κινητήρας του βασικού μοντέλου αποδίδει 265 ίπ-πους με κυβισμό 2,7 λίτρων – δέκα ίππους περισσότερους από το μεγαλύτερου κυβισμού προηγούμενο μοντέλο. Από τεχνικής άποψης, βασίζεται πλέον στον κινητήρα των 3,4 λίτρων της Boxster S. O συγκε-κριμένος κινητήρας αποδίδει πλέον 315 ίππους, πέντε δηλαδή ίππους περισσότερους απ' ό,τι στο πα-ρελθόν. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων στο βασικό τους εξοπλισμό, ενώ το κιβώτιο Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) των 7 σχέσεων διατίθεται προαιρετικά.

Και τα δύο μοντέλα πετυχαίνουν την καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και επιτάχυνση με το κιβώτιο PDK. H κατα-νάλωση της Porsche Boxster με το κιβώτιο PDK δεν ξεπερνά τα 7,7 λίτρα/100 χλμ., ενώ η αντίστοιχη τιμή στην Boxster S είναι 8 λίτρα/100 χλμ. Με αλλαγές σχέσεων χωρίς να διακόπτεται η παροχή ισχύος. Η Boxster επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η Boxster S σε 5,0 δευτερό-λεπτα.

Με σκοπό την ακόμα μεγαλύτερη αναβάθμιση των δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης, η Porsche προσφέρει προαιρετικά για την Boxster το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono, το οποίο για πρώτη φορά διαθέτει βάσεις δυναμικής στήριξης του κιβωτίου ταχυτήτων. Επίσης νέος εξοπλισμός για την Boxster είναι το σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring (PTV) με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.

Η παρουσίαση της νέας γενιάς Boxster θα πραγματοποιηθεί στις 14.04.2012.

skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου