Άλλο ένα μοντέλο (αυτή τη φορά μιλάμε για σχέδιο) που θολώνει τα όρια μεταξύ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας παρουσιάστηκε πρόσφατα, με τεχνολογίες εντυπωσιακές....
Το Lit C1 δεν έχει ακόμη ξεφύγει από τα όρια του υπολογιστή και του προγράμματος που χρησιμοποίησαν οι δημιουργοί του για να το σχεδιάσουν, μοιάζει, όμως, ιδιαίτερα φιλόδοξο, χάρη στις τεχνολογίες που διαθέτει. Όπως καλά γνωρίζετε, δεν είναι το πρώτο δίκυκλο με οροφή, ωστόσο, προκαλεί εντύπωση με τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί για να διατηρείται σε ισορροπία.
Σε αντίθεση, για παράδειγμα με το C1 της BMW που ήταν ανοιχτό στο πλάι, το Lit είναι κλειστό και προστατεύει, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, τον αναβάτη, όπως και ένα αυτοκίνητο. Αν, όμως, ο αναβάτης του BMW μπορούσε εύκολα να πατήσει το πόδι του στην άσφαλτο, όταν σταματούσε στο φανάρι, τι θα κάνει αυτός του Lit; Οι δημιουργοί έχουν προβλέψει για αυτό, σχεδιάζοντας ένα γυροσκοπικό σύστημα που θα διατηρεί όρθιο το Lit σε τέτοιες περιπτώσεις κι έτσι δε θα είναι απαραίτητο το πόδι του αναβάτη για να σταθεροποιηθεί όταν σταματά.
Καλά ακούγονται όλα αυτά, αλλά που θα βρεθεί η ενέργεια που απαιτούν αυτά τα γυροσκόπια; Ο κινητήρας του Lit C1 είναι ηλεκτρικός και, σύμφωνα με τους δημιουργούς, προορίζεται για να χαρίζει αυτονομία 300 χλμ. και τελική 200 χλμ./ώρα! Η μπαταρία, λοιπόν, που θα τοποθετηθεί πάνω στο Lit C1 θα πρέπει να τροφοδοτεί έναν κινητήρα τέτοιων επιδόσεων και, παράλληλα, να δίνει και την απαραίτητη ενέργεια στα γυροσκόπια – οπωσδήποτε, η συγκεκριμένη μπαταρία θα πρέπει να αποτελεί κάτι πολύ ξεχωριστό!
Πρόκειται, όμως, μόνο για ένα σχέδιο και οι δημιουργοί δεν έχουν εξηγήσει κάτι σχετικό. Το μόνο που μένει να κάνουμε είναι υπομονή, αναμένοντας με περιέργεια να δούμε τι έχουν στο μυαλό τους οι φιλόδοξοι δημιουργοί.
mototriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου