Τα ευτράπελα κατά τη διάρκεια αγοραπωλησιών μέσω Internet είναι αρκετά συνηθισμένα, κάποια περιστατικά όμως είναι πραγματικά αδιανόητα. Ένα από αυτά είναι και η περίπτωση της Erica, η οποία είδε το πανάκριβο βιολί της να γίνεται καυσόξυλα!
Η Erica είχε στην κατοχή της ένα γαλλικό βιολί, το οποίο κατασκευάστηκε πριν το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Κάποια στιγμή αποφάσισε να το πουλήσει μέσω του Internet κι έπειτα από λίγες ημέρες βρήκε αγοραστή στον Καναδά. Το βιολί πουλήθηκε έναντι 2.500 δολαρίων και η Erica το έστειλε στον Καναδά, περιμένοντας τα χρήματα μέσω PayPal. Κάπου εδώ αρχίζει το δράμα...
Ο αγοραστής αμφισβήτησε την αυθεντικότητα του βιολιού και πιο συγκεκριμένα την ετικέτα που υπήρχε πάνω του. Από την πλευρά της, η πωλήτρια είχε ως επιχείρημα το πόρισμα ενός ειδικού, ο οποίος πιστοποιούσε ότι το βιολί ήταν πράγματι γνήσιο. Τέτοιες διαφωνίες είναι πολύ συχνές στον κόσμο των online συναλλαγών. Αν τελικά οι δύο πλευρές δεν καταλήξουν σε συμφωνία, το προϊόν συνήθως επιστρέφεται στον πωλητή και ο αγοραστής παίρνει πίσω τα χρήματά του. Όχι όμως σ' αυτή την περίπτωση.
Τα στελέχη του PayPal δέχτηκαν τον ισχυρισμό του αγοραστή ότι το βιολί δεν είναι γνήσιο και αποφάσισαν να του επιστρέψουν τα χρήματά του. Για να το κάνουν, όμως, αυτό απαίτησαν να καταστραφεί το βιολί και να σταλούν αποδείξεις της καταστροφής του! Ο παρά λίγο αγοραστής δεν είχε κανένα πρόβλημα να το διαλύσει κι έστειλε τη σχετική φωτογραφία για να πάρει τα χρήματά του πίσω, όπερ και εγένετο. Έτσι, η εμβρόντητη Erica έμεινε χωρίς βιολί και χωρίς λεφτά.
Στους όρους χρήσης της υπηρεσίας αναφέρεται ότι "το PayPal μπορεί να απαιτήσει την καταστροφή του αντικειμένου και ζητήσει απόδειξη της καταστροφής". Εδώ, βέβαια, υπάρχει ένα τεράστιο θέμα, καθώς δύσκολα μπορεί κανείς να κρίνει εξ αποστάσεως αν ένα αντικείμενο είναι γνήσιο, ιδίως στην περίπτωση μιας αντίκας (όπως το εν λόγω βιολί) που απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις.
regretsy
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου