Κυριακή, Φεβρουαρίου 05, 2012

Προεκλογική εκστρατεία με facebook και twitter

Τέρμα τα μπαλκόνια, οι πλατείες και τα πολυτελή φυλλάδια
Νέους και ασφαλείς τρόπους προσέγγισης ψηφοφόρων αναζητούν οι υποψήφιοι βουλευτές καθώς το διαθέσιμο μπάτζετ είναι πιο… σφιχτό από ποτέ.


Όπως δημοσιεύει η «Καθημερινή», οι προϋπολογισμοί των υποψηφίων για τις εκλογές θα είναι αυτή τη φορά μειωμένοι κατά 20% ως 60%, κάτι που σημαίνει πως τα πολυτελή προεκλογικά φυλλάδια, οι αφίσες και ο καταιγισμός των sms θα αντικατασταθούν με άλλους, ηπιότερους και οικονομικότερους τρόπους προβολής.

Με λιγότερα χρήματα και το γενικότερο κλίμα δυσμενές, φαίνεται πως οι κρίσιμες μάχες θα δοθούν στα νέα media.

Όσο για την επαρχία, όπου οι κανόνες του παιχνιδιού είναι κατά τι διαφορετικοί, οι υποψήφιοι φαίνονται αποφασισμένοι να θέσουν όρια στις παράλογες χρηματικές απαιτήσεις για μία εμφάνιση στο γυαλί (ως και 40.000 ευρώ κόστιζαν τα σχετικά «διόδια».
newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου