Τρίτη, Μαρτίου 06, 2012

Διαθέσιμο το νέο Υamaha ΤΜΑΧ 2012

Το TMAX διακρίνεται για την άψογη συμπεριφορά στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης, όπως και στους ανοικτούς δρόμους της εξοχής, προσφέροντας απολαυστικές μετακινήσεις κατά τη διάρκεια της εβδομάδας καθώς και ευχάριστα ταξίδια, εξασφαλίζοντας απαράμιλλη άνεση για τον οδηγώ και τον συνεπιβάτη....
Συνδυάζοντας ιδανικά τις επιδόσεις μοτοσυκλέτας με την άνεση ενός scooter, το νέο ΤΜΑΧ διατηρεί το μοναδικό του χαρακτήρα και ταυτόχρονα διαφοροποιείται με μία σειρά από νέους, σημαντικούς τρόπους.


Ακόμη περισσότερη ισχύ με βελτιωμένη επιτάχυνση ! Η εξέλιξη του TMAX ξεκινά με ένα νέο τετράχρονο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο, κινητήρα 530 κ.εκ. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, ο νέος αυτός κινητήρας αποδίδει εξαιρετικά ισχυρή ροπή στις χαμηλές έως μεσαίες ταχύτητες, επιτυγχάνοντας σημαντική αύξηση της επιτάχυνσης. Με εκπληκτική ώθηση από τα 40 χιλ/ώρα στα 90χιλ./ώρα, οι αναβάτες θα αισθάνονται τη βελτίωση αισθητά κάθε φορά που θα επιταχύνουν, ή θα προσπερνούν σε ώρες αιχμής της κυκλοφορίας.

Ακόμη μεγαλύτερη σταθερότητα ! Οι μεγάλοι εμπρός και πίσω τροχοί διαμέτρου 15 ιντσών, και ο νέος ιμάντας κίνησης εξασφαλίζουν ακόμη μεγαλύτερη σταθερότητα. Oρατός στο πίσω μέρος του scooter, ο νέος ιμάντας αποτελεί μία πρωτιά της YAMAHA σε αυτή την κατηγορία. Το γκάζι είναι περισσότερο συνδεδεμένο με τον κινητήρα και ο αναβάτης αισθάνεται επίσης πιο άμεσα συνδεδεμένος με το scooter.

Ακόμη περισσότερη συμπεριφορά μοτοσυκλέτας με μείωση & ανακατανομή βάρους ! Με νέο ελαφρύ πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο και νέο ψαλίδι, έχει συνολικά ελαφρύνει κατά περίπου 4 κιλά. Η κατανομή βάρους ακολουθεί ένα μοτίβο παρόμοιο με αυτό της μοτοσυκλέτας, με τον κινητήρα σταθερά τοποθετημένο μέσα στο πλαίσιο, και το δοχείο καυσίμου σε χαμηλή θέση. Η καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους προς τον εμπρός τροχό, βελτιώνει αισθητά την οδηγική αίσθηση : οι αναβάτες αποκτούν ένα ενισχυμένο επίπεδο ελέγχου και στρίβουν με ευκολία, ακόμη και στις πιο κλειστές στροφές.

Ακόμη μεγαλύτερη ισχύ πέδησης, ενισχυμένη απόκριση ανάρτησης ! Με μεγαλύτερο πίσω δισκόφρενο 282 χιλ. και διπλό εμπρός δισκόφρενο, εξασφαλίζει ακόμη πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα. Οι αναρτήσεις του TMAX αναβαθμίζουν την αίσθηση οδήγησης και την άνεση σε νέα επίπεδα, με εξαιρετική συμπεριφορά στις στροφές, σταθερότητα και γενικά βελτιωμένη αίσθηση. Η έκδοση ABS είναι διαθέσιμη για ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κατά το φρενάρισμα.

Ακόμη περισσότερο δυναμικό, υψηλού κύρους στυλ ! Το ανασχεδιασμένο πάνελ οργάνων – τύπου αυτοκινήτου - έχει πιο επιθετική εμφάνιση στο μπροστινό τμήμα, και παρέχει άφθονο χώρο τόσο για το ανανεωμένο συμμετρικό ταμπλό, όσο και τους νέους καθρέφτες, που εξασφαλίζουν καλύτερη ορατότητα. Τα διπλά, πολυγωνικά αναλογικά όργανα αποτελούν εντυπωσιακές προσθήκες στο ταμπλό. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν τη νέα, δυναμική εμφάνιση με τροχούς 5 ακτίνων και ένα υψηλής ποιότητας, σφυρήλατο αλουμινένιο πλαϊνό σταντ, το οποίο βοηθά στη διατήρηση του συνολικού βάρους χαμηλά.

Ο νέος αεροδυναμικός ανεμοθώρακας που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες, προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη άνεση και προστασία στον αναβάτη. Παράλληλα, οι νέες χειρολαβές, τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ και το ανασχεδιασμένο πίσω τμήμα, εξασφαλίζουν στον συνεπιβάτη νέα επίπεδα άνεσης και εμπιστοσύνης.



Τα ντουλαπάκια και ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα διαθέτουν μεγάλο χώρο για αποσκευές και διάφορα αντικείμενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου