Τετάρτη, Μαΐου 09, 2012

Ενθουσιασμένη με τον «Τζέιμς Μποντ»...

«Είναι εξαιρετικός, αξιολάτρευτος, είναι από τους πιο όμορφους ανθρώπους που έχω γνωρίσει»«Είναι εξαιρετικός, αξιολάτρευτος, είναι από τους πιο όμορφους ανθρώπους που έχω γνωρίσει»
Για τον ρόλο της δίπλα στον Ντάνιελ Γρέγκ αλλά και για τη ζωή της στο Λονδίνο μίλησε η 26χρονη εντυπωσιακή ηθοποιός, Τάνια Σωτηροπούλου....

«Είμαι στο Λονδίνο τρία χρόνια, έχω ατζέντη, περνάω κάθε εβδομάδα από οντισιόν και κάποιες μου κάθονται και κάποιες όχι. Είμαι πολύ τυχερή που πήρα τον ρόλο αυτό». Όσο για τον συμπρωταγωνιστή της Ντάνιελ Γκρεγκ δήλωσε: «Είναι εξαιρετικός, αξιολάτρευτος, είναι από τους πιο όμορφους ανθρώπους που έχω γνωρίσει»
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν σκέφτεται να επιστρέψει στην Ελλάδα απάντησε κατηγορηματικά: "Η ζωή μου ανήκει στο Λονδίνο. Είναι η πραγματικότητα μου. Δεν θα το άλλαζα με κάτι που είχα πριν. Δεν σνομπάρω την Ελλάδα. Λατρεύω την Ελλάδα. Απλά θεωρώ ότι λειτουργώ καλύτερα εκεί ως άνθρωπος και ηθοποιός".
Δείτε το βίντεο.



24h.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου