Στην Κύπρο βρέθηκε πριν από λίγες μέρες για να παραστεί στο πάρτι του μουσικού καναλού MTV NRG.....
Το μοντέλο-τραγουδίστρια διέμεινε στο ξενοδοχείο Hilton ενώ δείπνησε στο εστιατόριο Aperitivo Jetset Lounge, όπως αναφέρει το περιοδικό OK!.
Επίσης, παρουσίασε το νέο της τραγούδι "Μη" ενώ το βίντεο κλιπ του τραγουδιού μόλις κυκλοφόρησε.
cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου