Πέμπτη, Μαρτίου 07, 2013

ΚΥΚΛΩΜΑ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕΞ ΣΤΑ ΠΑΡΤΙ ΤΟΥ ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ...(τους ψηφοφορους δεν φαινεται να τους νοιάζει παντως)...

Απανωτά είναι τα πλήγματα για τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι, με τους εισαγγελείς να κάνουν λόγο για ένα «οργανωμένο κύκλωμα πορνείας με φαγητό, χορό και σεξ» στα περίφημα πάρτι «μπούνγκα μπούνγκα» του Καβαλιέρε, την ώρα που...

η εισαγγελία της Ρώμης κατηγορεί για δωροληψία δύο βουλευτές του.
Τα πάρτι που λάμβαναν χώρα στη βίλα του πρώην πρωθυπουργού στο Αρκορε ήταν η «έκφραση ενός δοκιμασμένου και οργανωμένου συστήματος πορνείας που είχε οργανωθεί για να ικανοποιήσει σεξουαλικά τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι, και η νεαρή Μαροκινή (Ρούμπι) ήταν αναπόσπαστο κομμάτι αυτού», υποστήριξε ο εισαγγελέας Αντόνιο Σαντζερμάνο.
Ο Μπερλουσκόνι από την πλευρά του, ο οποίος κατηγορείται στο πλαίσιο του «Ρούμπι-γκέιτ» και για εξώθηση ανήλικης σε πορνεία, δήλωσε «έκπληκτος» με τη «διασκεδαστική» περιγραφή του εισαγγελέα, στον οποίον δεν δίστασε να επιτεθεί προσωπικά: «Είχα τη διπλή τύχη -ίσως και να μου άξιζε- να μην πληρώσω ποτέ μια γυναίκα ή ένα κορίτσι για οικείες σχέσεις και να είμαι πάντα ικανός να προσφέρω βοήθεια σε όποιον μου τη ζητούσε. Πιθανώς ο εισαγγελέας να μην είχε καμία από αυτές τις δύο τύχες και να προχωρά σε αυτές τις διαβεβαιώσεις σαν να ήμουν εγώ εκείνος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου