Ανάμεσα στα χειρότερα σλόγκαν της χρονιάς για τουριστικές καμπάνιες χωρών συμπεριέλαβε η ταξιδιωτική έκδοση του CNN το ελληνικό «You in Greece» του ΕΟΤ. Ο συντακτης μάλιστα χρησιμοποίσε αρκετές ειρωνικές και ...
περιπαιχτικές εκφράσεις αναρωτώμενος: «Εχουν τη Σαντορίνη και το μόνο που μπορούν να σκεφτούν είναι το «Υοu are here»;
«Αν είμαστε ήδη στη χώρα, γιατί προσπαθούν να μας προσελκύσουν;» διερωτάται ο συντάκτης αναφέροντας ότι το σύνθημα γραμματικά αποτελεί μια πρόκληση.
Προσφέρει δε ένα άλλο εναλλακτικό σλόγκαν για τη διαφημιστική προβολή της χώρας: «Ελλάδα: Θα μπορούσαμε πραγματικά να χρησιμοποιήσουμε τα χρήματά σας».
Εκτός από την Ελλάδα, μερικές από τις χώρες τα σλόγκαν των οποίων δεν ενθουσίασαν τον συντάκτη του καναλού ήταν η Κολομβία, η Αλβανία, η Αυστρία, η Σλοβενία, ο Καναδάς και το Μακάο.
Πάντως τα σχόλια των χρηστών μόνο κολακευτικά δεν ήταν για το συγκεκριμένο άρθρο. Οι αναγνώστες δεν φαίνεται να συμφωνούν ιδιαίτερα με τις επιλογές του συντάκτη, όχι μόνο για την Ελλάδα. «Υποτίθεται ότι έπρεπε να είναι αστείο; Αν ναι, απέτυχε παταγωδώς», αναφέρει ένας από τους σχολιαστές.
Πηγή ethnos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου